Tips...

Har ett litet tips jag vill dela med mig till er...
riktigt goda och kan användas till det mesta!!!
En ren naturprodukt...med ekologiska korn & helt utan tillsatser.
Ett knäcke som bakas i små satser och packas för hand...
det är därför knäcket inte blir exakt likadant i alla askar,
& smaken variera
Finns i andra sorter också med jag väljer alltid sesam...
för det blir extra knapriga och goda.
Nu tipsar jag...
Sugen på något nyttigare snacks på kvällen...sååå köp detta!!
Fantastiskt gott att dippa,
& även till ostbrickan...ljuvligt!!
Jag är ju väldigt svag för knäckebröd...
Fat från TyraStina -CASAgent
****
I kväll blir det hyr film och knäcke dippa med grönsaker...
****En jobbefågel vissla och sa:....
"att även om semestern är över, så kan man leva som om man fortfarande har"
Jag tänker göra det,det är fortfarande ljusa och fina kvällar!!***
Må så gott!!

Kommentarer

  1. Hej fina vännen!!!
    Va det där mina ord? ;) Jag tror iallafall att man måste leva och ta vara på kvällarna och inte gå ini vardagslunken direkt!!!! Ses imorgon KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Förresten det va jag som skrev///M

    SvaraRadera
  3. Bra tips! Ska genast köpa en kartong. Jag gillar verkligen bra tips!

    Snygg blogg!
    Ha en fortsatt bra sommar!

    SvaraRadera
  4. Det såg gott ut! vart hittar man dom?
    Kram Tessan

    SvaraRadera
  5. De är goda de där! På midsommar åt vi dem till sillunchen:) Smaken var Rosmarin!

    Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg