Tavlor

Jag har länge trånat efter 2 tavlor ,
men inte hittat de någonstans.
Så jag har funderat och funderat....
men nu tog jag tag i saken & måla/ritade de själv.
Tavlorna såg jag hos min absolut Favorit bloggare Marit...
& det var ju där jag fick inspirationen.
En fantastisk tjej med mycket inspiration, stark & riktigt rolig tjej!!
Ni som besökt henne tusen tals gånger....fortsätt med det :)
Ni som inte, GÖR det!!

Tavlan har jag ritat med bläck,
originalet är ju säkert målad.
Jag funderar på att fylla i det med färg...
jag vet inte!!
Originalet har Liselotte Watkins gjort.
Titta in HÄR.
Gillar enkelheten i tavlan.
Nu är tavlorna i ram och uppsatta på väggen.
Jag visar er sen!!
****
Dax för en runda ner till stan med en god vän.
Tjingeling

Kommentarer

  1. Oj vad duktig du är på att rita!
    Hur är det annars? Är ni friska?
    Ha en fin lördag!
    Kramisar!

    SvaraRadera
  2. Vilka häftiga bilder det blev.. Ska genast kika in på bloggen du tipsade om.. Blev himla nyfiken på hennes art..

    Kram Cattis

    SvaraRadera
  3. ååååå va fint Malin, du kanske vill komma hem till mig och måla på väggen med svart färg kramiz Åsa

    SvaraRadera
  4. Va du är söt och go Malin.

    Jag blir alldeles rörd av dina fina ord om mig, och super glad såklart:)

    Vad snyggt det blev. Ser ju precis ut som orginalet. inte behöver du köpa dyra tavlor heller. Du kan ju måla dom själv. Betydligt billigare och kreativare:)

    Ha en fortsatt skön Lördags kväll. Jag unnar mig ett glas vin idag med.

    Kram /Marit

    SvaraRadera
  5. snyggt.
    Ha en bra vecka.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg