Fotovägg

Här kommer lite bilder på vår fotovägg här hemma...
Den har utökat sen sist....
Snett & vingt, lite på byggnader här & där!!
Hjärtat som Lillasyster gjort...
Min egengjorda ljus"pinne"...

"Ibland är det inte det perfekta som ger en känsla,
för mig är det persoliga som gör det!!"
***
Dagen har bestått av....
Först en fika på Gläntan,
sen en tur till Vallåkra
& besökte finaste Kajsa på Enkla Ting.....

Köpen visar jag imorgon.....

Ikväll ska vi beställa pizza med goa grannarna &
bara snacka en massa!!


Lördagsmyyyys på er

Kommentarer

  1. Jättefin fotovägg. Jag älskar bilder i alla dess slag:)

    Ha en fin dag

    Kram

    SvaraRadera
  2. Snacka skit va, kan jag tro =) Nä jag skojar upp med löpen jag e sååå NYFIKEN,,,, kramiz

    SvaraRadera
  3. en sån personlig och fint komponerad fotovägg

    / Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg