Fredag...

Vi tog en timmes friskluft igår bland spöken och bus...

Det var Spökafton i stan,
vi behövde verkligen det.....
Sen gick vi hem och mös framför tv till Leila´s!!
Jag blev så sugen på att baka idag...kanske det blir ett par Leila -Jennifer muffins ;)
***
Jag har pysslat små pyssel här hemma,
kommer foto senare idag....givetvis när jag skulle lägga upp fotona.
Dog kameran!!
På tal om kamera....önskar önskar öööönskar jag mig en ny!!


Denna här:En Canon...
JA... jag får väl fjäska för tomten redan nu..!!
***
Jaha idag är det bara till att ta det lugnt,
(vi hade olyckligtvis hade planerat en tripp till Skånes djurpark)
vi alla mår ju relativt bra.
Ingen feber - bara halsen som värker & är rälig!!
Vi ses snart igen....

Kommentarer

  1. Hej Kära Du!
    Hihi....blir det nåt bak :). Mina kollegor "sa" att muffinsen var goda, "sa" alltså :).
    Oj, bor du GRANIT ;)? Men jag kommer inte känna igen dig om vi ses där hihi. Du kan ju inte undgå att inte känna igen mig iaf. Då får du komma fram o hälsa. Ja stjärnan vill jag ha!
    Ha det så bra!!! Happy Shopping/ Jennifer

    SvaraRadera
  2. Haha ja du får nog fjäska för tomten...det får jag med så han betalar alla min räkningar från lyko och rockflame...;). Nej en helrenovering kanske inte syns men den känns ända in i själen...haha!
    Ni får krya på er allihopa, inget skoj att vara sjuka.

    Kramisar Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg