Måndag...

Så då var det måndag igen en ny skön vecka framför oss...
Helgen var lugn och skön!!
Mys i massor, bastu, gympa(eller bus )
lång god frukost, trevligt kalas
& massa kärlek.
Dessa helger gillar jag när man gottar sig hela tiden:)
Stora tjejen spelar fotboll och älskar det.
Hon gör verkligen det bästa, och gillar det hon gör.
Har viljan!!
Träna träna....bättre och bättre!!
Just på denna bild kör mannen hård träning ;) och visar en och annan dribbling.
.
Min man lever för fotbollen, det är hans största intresse.
Gissa om han är glad över att de delar samma intresse!!
Och lillebror han sprang mest hela tiden,skjuter bollen och springer.
Woohooooo...låter det från han...
****
Ja sen har vi då lillsyrran som är en lite drömmare, speciell lite tjej.
Hon är inte som alla andra, och vill helst inte göra som alla andra heller
Oftast glad dok,men likaväl kan sura sura och åter sura.
Att röra sig det är det sista hon vill göra.
Mysa,fika, rita, skriva berättelser(dagbok)
prata & leka med favoriterna Maileg kaninerna är det bästa som finns.
En riktig skrutt!!
Hon skulle INTE vara med....
Fick henne att tävla i snabbast från vägg till vägg..
Men hon kom sist och det var inte poppis!!

Nu sitter jag och klunkar i mig varm glögg
för vet ni att jag har faktiskt ont i min hals igen.
Det känns i kroppen som Herr Fluss är på väg hit igen.
Vi får se hur morgondagen blir!!

Nu ska jag lägga mig i soffan, förhöra glosor och lyssna på läsläxan.

Tusen tack alla goa där ute,
jag blir såååå glad när ni skriver några rader till mig...
Ni ska veta att det betyder MYCKET!!
***
Kram

Kommentarer

  1. Vilken härlig helg ni verkar haft!
    Skönt att bara slappa hela helgen.

    Hoppas du kryar på dig!

    Kram madde

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Ja det lät verkligen mysigt. Så kul när barnen har sina egna intressen.
    Så konstigt egentligen att syskon kan bli så annorlunda.
    Ja jag e osså antifotboll. Riktigt tradigt att glo på, glor hellre på en avklippt gren :).
    Blidde lite smått på IKEA, mest till bebis dock. Madrass o lite förvaring mm.
    Såg otroooligt fina adventstjärnor hos Indiska...lila hihi. Men jag velade....grrr ångrar mig nu.
    Vart jobbar du? Kanske inte du vill skriva här så nåt freak börjar stalka dig :). Men du kan kanske skriva i koder hihi.
    Nu ska jag o min mensmolande mage placera oss i soffan. Börjar kännas mer o mer nu. Help!
    Trevlig kväll o krya på dig! KRAM

    SvaraRadera
  3. Malin! Vad duktiga ni är på att hitta på "enkla", roliga och mysiga aktiviteter med familjen! Det låter som ni har så kul tillsammans. Lycka. Inspirerande! Kram/Elle

    SvaraRadera
  4. tänk att syskon kan vara så olika, trots stöpta i samma form ;)
    Men det är ju så charmigt...

    Vilken härlig helg det låter som ni haft!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack fina du för gratulationen och komplimangen!
    Jasså ni har oxå firat 14!!! Grattis till er då!!
    Ja vi har varit ute i god tid vi :), Snart har man spenderat större delen av livet tillsammans än isär.
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg