Nya tavlor...

Två nya tavlor pryder mitt hem...
Konstnären Liselotte Watkins finingar...
Gillar det enkla i dessa tavlorna..
Blev så inspirerad att jag själv skissar på nya tavlor!!
Det får ni se när det blir klart.


Vill passa på att gratta en lycklig vinnare idag,
livets lyckliga stund..
bra kämpat i natt & Grattis tusen gånger om!!
****
En Kämpig början på denna veckan har det varit...och det kommer fortsätta så här...
fram till Fredag då blir det grand final...
Känner att bloggen glöms & dygnet har för lite timmar :(
Snart ska stora tjejen till träningen,
vi andra ska göra en GOD kvällsmat!!
****
Kram på er och ha en fortsatt fin vecka....

Kommentarer

  1. Hej Malin! Det var inte meningen att du skulle behöva försvara dig! Haha, jag är bara glad att du vill titta in hos mig överhuvudtaget.
    Jättefina tavlor! Jag har börjar smycka med väggord och ramar med foto som vi sätter hjärtan på. Ska lägga upp en bild när jag hinner. Nu börjar det likna nåt här hemma.
    Ha det!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Äntligen landar jag här för att kolla din fina blog.
    Jag håller med, men sen kommer nästa vecka då vi kan ta det lite lugnare. Sen lite ledigt. Då får du passa på och komma och hälsa på så får vi ta en fika framför brasan*ler*
    Vi ses imorgon. Kramiz Lisa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg