Vilken röra...

Jo när man har barn så blir livet lite mer..ja vad ska man säg...
det bara blir liksom...och oftast inte som man har tänkt sig eller planerat!!
***
Jo denna dag var väl planerad..hahaha.
Men det blev ju inte så som jag hade tänkt...
Lilleman var livrädd och helt hysterisk över att vi skulle
åka och titta på Drill & Drull...
så efter att jagat runt med honom så beslöt jag mig för att ge upp...
Tog lillasyster med mig istället ...
Och lilleman fick stanna hemma och busade i gympasalen ...jaaaa vad gör man!!
Sen kom vi hem...
hungrig som en varg på mellanmål.
Tog pepparkaksfilen i handen och skakade...
....puff....
...splach...
Korken for av och fil över hela köket....på skåp, golv & fönstret...
Hela mig..i håret, på kläder och tom i örat...
NEJ!!!
Så går det när man har "stora" barn i huset som går och små äter när vi inte ser!!
(dvs inte så noga att skruva på korken )

Vilken röra alltså...
Ja men det positiva med det hela är att alla är nöjda och glada,
och jag har fått skura hela köket rent....
så nu skiner det för en stund iallafall!!
***
Tog precis en tur till Tullstorps växthus köpte mig mini granar
till fönstret & lite hall smycken...
Bilder på det imorgon...
Nu mina vänner ska jag bara ta det lugnt & andas ut...;)
Kram

Kommentarer

  1. PEPPARKAKSFIL!!!! Vart kan jag köpa denna ljuvliga skapelse? är det arla? skånemejerier? Måste ha! :D

    Det ser iaf lite ut som ett konstverk, filen på det skiffersvarta golvet ;D

    Kram p.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg