Det doftar Ljuvligt.....

Ljuvliga dofter i mitt hus !!
Ett nytt doftljus har hamnat i mitt hem KOBO D´anjou Lyche med Quince, jasmine , lychee ....vilka doftljus alltså. Helt underbart!
Och dessutom ett Soyaljus som är ett renare och sundare alternativ än vanliga stearinljusen.
Just denna doften ger ifrån sig en alldeles lagom doft. Och behöver inte brinna hela tiden för att dofta....precis som Madde sa!:)
Ljuset är köpt på Stil Inredning & Design

Det har varit mycket läkarbesök & möten för min del denna veckan. Idag är den en lugn dag. Och jag känner mig trött. Kan vara för jag åkt på en rigäl förkylning. Men det går snart över.

Är ni fler än jag som vaknade & tappa hakan ? Allt var vitt utanför vårt fönstret & ännu mer vitt ringlade ner från himmeln... Ach det är vackert, men vi fick ju vårkänslor precis.

Dock ska helgen ge oss våren tillbaka, så då får vi hoppas på det bara.

kRaMaR Till eR aLLa....

Kommentarer

  1. Hej Malin!
    Hörde att ni fick snö i söder, men den försvinner nog snart igen.

    Låter som ett härligt doftljus!

    Ha det så bra! Fick du mitt mail?
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej sötis!
    Vad bra att du blev nöjd med ljusen. Underbart!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hallå vännen!
    Va snö?! Näe inte här men uscha så kallt och osoligt vi har det istället. Hoppas det vänder hihi,
    Blir bara mer och mer sugen på doftljus när var och varannnan har dom. Har ju bara haft typ IKEAS tidigare men dom lukktar så starkt.
    Ha en bra dag, kraaam

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg