köket

Tänkte ge mig på att visa er mitt kök.
Som endast är ett litet kryp in.
Man går in och lagar mat sen går man ut. Inget kök man hänger i liksom.
Alltså helt långt i från mitt drömkök som man kan komma.
Detta är ett kök med en massa ihop plock & billiga lösningar.
Framför allt billig makeover.
 När vi flyttade hit var hela köket i furu.
Köksluckor & bänkskiva. Kaklet var vitt med lite brunröda stänk i. Furu list runt kaklet osv
Spisen var gammal & kyl-frys lika så.



Det som vi har gjort i detta köket är:
 bytat ut vitvarorna.
Svart vaxat bänkskivan &
bytat alla köksluckor.
Målat väggar & kakel vitt.
Ska se om jag kan hitta före bilder i arkivet.
Inget speciellt, bara helt funktionellt.
Mitt dröm kök kan inte förverkligas i detta hus ändå..hihi.
Men vad gör det :)


Igår fick jag mig ett rejält bakslag, eller en käftsmäll.
Bevis på att jag måste vara försiktig. Och skynda mycket lååångsamt.
Fy så besviken man kan bli på sig själv. Och frustrerad.
Berättar mer om det sen....eller ni är väl trött på mig vid detta laget..sorry!!

Men idag fick jag träffat mina fina kolleger & söta barn.
Ett stort värde att ha så bra kolleger som förstår & är så fina mot en.

kRaMaR

Kommentarer

  1. Åhh va kul att få lite "rundvandring" vad blir nästa rum :)
    Men du har ju vita skåp och luckor iallafall, våra är i fulfuru. Ser fräscht ut tycker jag!

    Glad påsk vännen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg