Tävling!!


Nu har min besökmätare uppnått 1000 besökare & därefter mer....det känns faktisk himmla roligt att så många besöker min blogg. Jag vill tacka alla vänliga och goa personer som besök & kommenterat och med det vill jag visa min tacksamhet genom att fixa en Tävling.


Var med om utlottningen av detta underbara fat: Koziol mini-version (22cm),kakfatet Babell. Ett ypperligt perfekt fat för godis,chocklad & småkakor.


Det ända ni behöver göra är att kommentera till detta inlägg och länka till er blogg,har ni ingen blogg får ni givetvis vara med. Kommentera,och skriv er mailadress.
Tävlingen håller på tills den 14/2 och dragningen sker 15/2.


Lycka till!!


Kram Malin

Kommentarer

  1. Vill ha, vill ha, vill ha!! Hoppas på tur!. länkat och klart hos mig
    kram Malin

    SvaraRadera
  2. Detta kakfat har länge varit på min önskelista, så självklart vill jag vara med och tävla. Jag har länkat inne hos mig.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. gissa om jag vill vinna !? :D

    Superfin vinst!

    Svar: Jag har faktiskt sytt den lilla ljusgrå fuskfårskinnskudden själv. Den mörkgråa kudden är i ullfilt och tillhör egentligen en liten fåtölj som står i ett annat hörn av rummet (ska visa det hörnet snart oxå ;))

    K R A M // t i n a

    SvaraRadera
  4. Har det stora vit..toppen bra.
    Kikar in och säger hej. Kram kram

    SvaraRadera
  5. Jag vill givetvis vara med och tävla, länkar i min högerkolum!
    Ha en fin lördagkväll!

    SvaraRadera
  6. Klart jag vill vinna det fina fatet, precis ett sånt jag önskat mig. Hoppas, hoppas!
    Kram Malin i E.
    malinsusanna@telia.com

    SvaraRadera
  7. Hoppas jag vinner . Den vill jag ha minsann. Länkar även,
    Lotta

    SvaraRadera
  8. Självklart ska jag vara med! Fixar det nästa vecka. Jättefint fat!!! Hoppas att ni har en mysig helg. Kram M

    SvaraRadera
  9. Jag vill tävla o har länkat på min blogg!

    Jeanette

    SvaraRadera
  10. Åh, vill verkligen ha ett sånt fat! Vill vara med o tävla! Och vilken fin sida - den skapar verkligen inspiration! Har precis köpt hus så snart ska även jag få pyssla o fixa! LÄNGTAR!!!
    linda.liljevreth@coolmail.se
    Hälsningar
    Linda

    SvaraRadera
  11. Jag vill så klart vara med och tävla. Vilket fint pris :) Jag länkar från min blogg också i höger kolumn.

    Vill du vara med och tävla också så har jag en tävling hos mig.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  12. Jag vill oxå vara med och vinna!!
    KRAM *** CHRISTINA

    SvaraRadera
  13. Ja tack! Den vill jag gärna vinna!:)
    Jag länkar från min blogg.
    Jag blir nummer 13 som kommenterar, hoppas det är lika med tur ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  14. Oj, vilket fint pris! Får mitt kak-hjärta att slå lite extra fort :)

    "Tänk om man hade fått
    Detta vackra fat
    Då skulle man kunna servera gott
    Som drömmar och annat som smakar underbart!

    Ha det så bra och Grattis till alla besökare!

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  15. Jag vill tävla och länkar i min blogg
    http://glitterochstjarnljus.blogspot.com/2009/01/barn-och-inredning-har-en-tvling.html

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Vad kul det är att blogga. Önskar att jag fick sitta framför datorn ÄNNU mer! =)

    Jag vill vara med och tävla!

    Hälsningar Sanna

    SvaraRadera
  17. Jag ansluter mig till skaran av beundrare och tänka sig, jag vill också vinna Babell! :)

    SvaraRadera
  18. Självklart vill jag vinna.Hoppas att jag har turen med mej....Hälsningar siw

    SvaraRadera
  19. En sån vill jag gärna ha!!! Absolut är jag med och tävlar och jag länkar på min blogg// Johanna

    SvaraRadera
  20. Åh, vilket ljuvligt fat... Vill självklart vara med och tävla och håller både tummar och tår på att få bli den lyckliga vinnaren. =)

    Länkar med bild från min blogg!

    Ha det gott!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  21. Hej
    Jag vill absolut vara med och vinna fatet. I löööv it. Jag har länkat också.
    Kram Heidi

    SvaraRadera
  22. Jag är självklart med och tävlar!! Har gjort en länk på min sida.
    Kram MAlin

    SvaraRadera
  23. Jag hoppas jag har lite tur i denna dragning, för ett vångingskakfat har jag alltid önskat mej! Vet inte varför jag fortfarande inget har!! Så jag håller tummarna hårt!!

    gotland@speedmail.se

    SvaraRadera
  24. Åhhh bilket fint fat jag måste vara med och tävla :D
    Länkar in till din sida i kväll :P

    Kram Felicia

    SvaraRadera
  25. Åhhh vilket fint fat jag måste, måste ju bara vara med och tävla Ska länka lite senare :D

    Kram Felicia




    lisan.1@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag vill gärna vara med i din utlottning v det fina våningsfatet.

    MVH
    Sandra
    sandra.w@glocalnet.net

    SvaraRadera
  27. Oj nu hoppas jag verkligen på en bra dag den 14:e! Jag hade verkligen inte sagt nej til ett babell fat, så jag är självklart med i din tävling. Länkat och klart i min blogg också!
    Ha en trevlig kväll

    SvaraRadera
  28. Hoppas på tur. Jag vill vinna kakfatet

    SvaraRadera
  29. Min mailadress gbl1948@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Grattis till dina besökare! Jag är gärna med i din utlottning, och länkar genast från min sida!

    SvaraRadera
  31. Kul att hitta nya sidor...jag ska surfa runt och kolla lite. Självklart vill jag vara med och tävla och det är länkat och klart inne hos mig!! Välkommen!! // Anna ♥

    SvaraRadera
  32. Hej

    Anmäler mig till utlottningen av det fina kakfatet.

    Jag har länkat till dig och även lagt dig i min blogglista.

    Natthälsningar
    Ingrid

    SvaraRadera
  33. Hejhej. Jag bara älskar att vara inne på fina bloggar och din är en av dom som jag gäräna besöker för att få lite inspiration. Kanaonfint kakfat, det skulle vara fint på min bänk, antingen med kakor eller lite vackra blommor.
    Ha en riktigt bra dag Malin (malin.saga@hotmail.com )

    SvaraRadera
  34. Hoppas på TUR
    Vill så gärna vinna

    SvaraRadera
  35. Å vilken härlig "Alla hjärtans dag" present detta vore! Jag har länge sneglat på dessa kakfat men det har inte bilvit något inköp, så därför hoppas jag på tur i din tävling. :)

    anna@selinder.se

    SvaraRadera
  36. Åhh jag vill gärna vara med har spanat på ett sådant länge. och jag länkar gärna. Kram Bollan

    SvaraRadera
  37. ..Vissa saker kommer man sig riktigt aldrig för att investera i, men som man hela tiden vill ha. Det handlar ofta om att saken är lite lyxigt & man kan faktiskt vara utan det. Just detta fat är en sådan sak, men OJOJOJ vad glad jag skulle bli om jag skulle vinna ett! Perfekt! Jag länkar såklart från min blogg! Ha en härligt helg.
    //M//

    SvaraRadera
  38. vill jättegärna äga ett sånt här fat,hoppas på tur den här gången.
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Hej, vill gärna lämna ett avtryck och få chans att vinna fina kakfatet i farten. :)
    Hälsningar Lotta/loppran

    SvaraRadera
  40. Jättesött fat! Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar självklart till dig på min blogg! Mvh Ellinor

    SvaraRadera
  41. Hej! Vill HA, det där kakfatet står på min önskelista!! Du har en jätefin blogg!!

    Kram Annika
    annikafornstedt@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Åååh, ett sånt där fat har jag velat ha lääänge, men inte kommit mig för att införskaffa.. Så självklart vill jag vara med & försöka vinna ett... :)

    Det skulle bli en perfekt födelsedagspresent till mig själv i förskott...

    Håller tummarna & hoppas på tur... ;)

    Ha det gott!/Camilla

    SvaraRadera
  43. Grattis till ditt jubileum och tack för att du delar med dig av det genom att lotta ut det fina kakfatet!

    Har länkat i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/january/kakfat-14-februari.html

    Kika gärna in där om du har fler tävlingar du vill ha en länk till.

    Ha det bra!

    evamar

    SvaraRadera
  44. Supersnyggt! Jag vill verkligen vinna detta, har kikat på dem länge men varit dumsnål.

    Har länkat i min tävlingsblogg
    http://molnboanna.blogg.se/2009/january/kakfat.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  45. Åh vad jag blev sugen på denna tävling, jag äger inget kakfat och det du tävlar ut var verkligen snyggt!

    *hoppas, hoppas, hoppas*

    Här har jag länkat:
    http://linblogg.blogspot.com/2009/01/kakfat.html

    SvaraRadera
  46. jag är med jättefint

    SvaraRadera
  47. Åh, det där kakfatet har jag längtat efter länge. Är gärna med och tävlar.
    Länkar i högerspalten i min blogg.

    SvaraRadera
  48. PÅ min födelsedag och allt :)
    fyller 29 den 12 feb :)

    kakfatet skulle bli en fin försenad födelsedags present :)

    På bordet skulle den få en hederplats och mina bakverk skulle få trängas på fatet :)

    SvaraRadera
  49. Jag har aldrig ägt ett riktigt kakfat så det här skulle bli den första och troligen den enda att få flytta in hos mig.
    Det är hur underbart som helst.
    Jag tävlar så gärna och för den chansen så har du en länk sida;
    http://chiclady.blogg.se/2009/january/-barn-inredning-firar-1000-besok-med-att-t.html

    Kika gärna in och kolla mina andra tävlingslänkar, det kanske finns en som passar dig exakt.
    Kram från Liz i Malmberget :)

    SvaraRadera
  50. Grattis till antalet besökare! Är gärna med i din utlottning. Har ingen blogg.

    abackman66 at hotmail punkt com

    SvaraRadera
  51. Åhh, vilket underbart fint fat. Självklart måste jag bara vara med här med så fint pris. Länkar hos mig.

    Trevlig kväll!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  52. Jag är med och tävlar =) Håller tummarna på att jag vinner! Har länkat från min blogg.
    Mvh Nina

    SvaraRadera
  53. Hej

    Jag är gärna med och tävlar om det fina våningsfatet! Jag vill gääärna ha ett sådant! Hälsningar December and Beyond /Karin

    SvaraRadera
  54. Vore en dröm för ett kakmonster:-D
    Jag vill gärna vilja vara med och tävla fast jag ännu inte har en blogg att länka till.

    Kram Linda
    minalskling@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Jag vill vara med och tävla! :)

    Länkar...

    Kram
    maria

    SvaraRadera
  56. ag är absolut med och här är länken :

    http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/january/tavling-kakfat.html

    SvaraRadera
  57. hejsan.

    Jag är gärna med och tävlar


    /Jillie (fotogenisk@hotmail.com)

    SvaraRadera
  58. Åh, ett sånt kakfat har jag önskat mig länge! Och särskilt i mini-format och vitt!

    Kul att du hade tävlingen nu dessutom, för annars hade jag ju inte hittat din underbara blogg. Jag lägger till dig under favoriter på en gång! :)

    Håller tummarna för vinst!

    SvaraRadera
  59. Hej!!

    Vilket sött fat!! Håller helt på missa denna underbara tävling ser jag. Ligger lite lågt med bloggandet och då missar man sånt här..
    Länkar på högersidan av min blogg!
    Och grattis till alla besökare! Visst är det kul! :-)

    Kram Sara

    SvaraRadera
  60. Grattis till att din blogg har så många besökare! Jag har ingen möjlighet att länka till dig i min egen blogg (eftersom jag inte har någon sådan). Sådan tur att andra har jättfina bloggar att jag kan läsa och drömma mig bort i... =) Goda kakor på ett fint kakfat förhöjer läsningen - därför håller jag tummarna i tävlingen!

    SvaraRadera
  61. Hej. Jag är gärna med och tävlar :) Länkar på min blogg!
    http://blacklion.blogg.se/2009/january/kakfat.html.
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  62. Jätte härligt kakfat! Måste absolut delta i tävlingen och hålla tummarna på tur ;) Har länkat på min blogg. Ha en fortsatt trevlig söndag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  63. Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  64. Åh va det där fatet är fint!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen, har ingen blogg själv men tycker din blogg är jättefin!!
    Hoppas på tur!
    Hälsn. Annika i Östersund
    annika.oberg@telia.com

    SvaraRadera
  65. Jag skulle gärna vinna detta fat!
    svartakatten@live.se

    SvaraRadera
  66. ÅÅ vill så gärna vara med och tävla när jag älskar att baka men inte ha nått fint att lägga upp det på så det där skulle passa../jessicaolofsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. jag vill gärna vara med :)

    SvaraRadera
  68. http://tavlingsdags.blogg.se/2009/january/vinn-en-system-digitalkamera.html#comment

    Var jätte gärna med o tävla om en digital systemkamera - EOS 450D !

    Ingen med o tävlar ännu, så ta chansen!! :)

    SvaraRadera
  69. Ohhh vad fint, det skulle jag jattegarna vilja vinna!!!! Kram Camilla

    SvaraRadera
  70. hejhej! jag vill gärna vara med i tävningen.
    min mail är: fakesound_@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Jag har funderat länge på det där fatet och av en slump hittar jag en tävling där det lottas ut! Det måste stå mitt namn på det :)
    Har tyvärr ingen blogg, annars skulle jag länkat direkt!

    Mvh
    Susanne
    susanne.w@artissima.se

    SvaraRadera
  72. jag vill vara med! så fint det va.
    Länkar;
    http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/01/kakfat.html

    SvaraRadera
  73. Jag är mer än gärna med och tävlar då jag är i bohov att ett litet kakfat till mina kalas.

    SvaraRadera
  74. Jag vill jättegärna vara med

    SvaraRadera
  75. Hittade hit precis! Vilken tur. Jättefin blogg:)

    Och tävling vill jag såklart vara med i!
    Länkar i min vänsterkolumn också!

    Susanne

    SvaraRadera
  76. Jag är gärna med och tävlar! Länkar

    SvaraRadera
  77. Grattis till alla besökare!

    Jag vill jättegärna vara med och tävla - är i stort behov av ett kakfat!

    Här har jag länkat:
    http://deliquate.blogg.se/2009/january/kakfat.html

    Kram

    SvaraRadera
  78. Klart man vill tävla!!!!!!!!!
    Länkar med bild på min blogg!!!!

    SvaraRadera
  79. Är gärna med och tävlar. Tack för en trevlig blogg!

    vicki_holm@yahoo.com

    SvaraRadera
  80. jag är gärna med och tävlar :)
    länkar i mitt sidoelement, så att du vet.

    och du- grattis till alla dina besökare :D

    SvaraRadera
  81. Hej,
    Jag är gärna med och tävlar, för om jag vinner tänker jag ge bort fatet till min Mamma i alla hjärtansdags present!
    Kram Ann

    lundquist_@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Såklart jag visar upp denna tävling från min bloggsida. Och tävlar ju såklart om fatet.

    SvaraRadera
  83. ar länkat i ett inlägg i min tävlingsblogg

    http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/january/koziol-fat.html

    SvaraRadera
  84. Trevligt! Jag länkar och håller tummarna och önskar dig fortsatt trevlig vecka!

    SvaraRadera
  85. Vill också vara med o tävla. Istället för att länka så mailar jag runt och tipsar till några vänner

    Mail: angel.ooa@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Jag vill vara med och har länkat till dig.

    SvaraRadera
  87. Självklart vill även jag tävla! Jag länkar ifrån bloggen!

    SvaraRadera
  88. Jag vill gärna vara med i din tävling.

    StoraMy

    margita.norrgard@netikka.fi

    SvaraRadera
  89. Å jag har velat ha ett sådan kakafat länge hoppas jag vinner nu!

    Min mailadress är princessemma1986@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Vill såklart vara med. Vilken fin blogg. Aldrig hittat hit tidigare, men jag kommer tillbaka. Länkar från min blogg! Hälsn Cajsa

    SvaraRadera
  91. Oj, vilket fint fat! Deltar gärna i tävlingen, och länkar självklart!!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  92. jag vill gärna vara med :)

    SvaraRadera
  93. Vilken trevlig blogg du har! Jag vill verkligen vara med och tävla om det fina kakfatet.
    Ha en trevlig dag
    Malin EA
    mail: malineandersson@bredband.net

    SvaraRadera
  94. Vill gärna vinna ett supersnyggt kakfat.. /åsa

    SvaraRadera
  95. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  96. Oj, vad hände där?

    Iaf, vilket underbart kakfat, jag vill gärna vara med i tävlingen.
    linasvensson86@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. jag vill tävla och har länkat från min blogg
    http://glitterochstjarnljus.blogspot.com/2009/01/koziol.html

    SvaraRadera
  98. jag är med och har länkat

    SvaraRadera
  99. Hej! Vilken mysig blogg du har!
    Jag vill gärna vara med och tävla. Jag har länkat i min sidospalt!
    Kramar

    SvaraRadera
  100. Åh klart man vill vara med och chansa på en vinst. Har länge tittat på detta vackra fat, så nu ska jag hålla tummarna.
    Har tyvärr ingen egen blogg ännu...

    mvh Pernilla

    pernillanylen@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Åhh jag vill, jag vill... så fint!!
    Hoppas att turen är på min sida denna gång ;)

    SvaraRadera
  102. Första gången jag kikar in hos dig, GRATTIS till alla besök & till en fin blogg!

    Jag är nog minst lika STORT kakmonster som du, men har inget att lägga upp alla mina små konstverk på! Å detta kakfat är ju perfekt!

    Länkar på min blogg, håller tummarna & tar en kaka ;)

    kram M

    SvaraRadera
  103. TÄNK om man hade tur :o) Isåfall skulle detta bli min allra första vinst! Mvh Erica (starbeauty8@hotmail.com)

    SvaraRadera
  104. Bästa gottefatet skulle givetvis få finaste platsen i hemmet och vara fyllt av gosaker!
    Länkat och klart nu hålls tummarna.

    SvaraRadera
  105. Jag är gärna med på utlottningen. Superläckert fat!
    Hittade nyss hit.. kul!
    Hälsningar Johanna af K

    SvaraRadera
  106. Jippi ett sånt fat vill jag ha, Hoppas på vinst, länkar till dig med bild å allt...Kram Linda

    SvaraRadera
  107. Klart man vill vara med! :)

    SvaraRadera
  108. Hejsan!
    Vill gärna vara med i din tävling.
    Många kramar :)
    bettan1982@hotmail.com

    SvaraRadera
  109. Oj vilken tur jag har, hamnade här på din blogg av en slump och vad ser jag.... jag har suktat efter detta fat FÖR länge nu :) Jag vill absolut vara med och tävla!

    SvaraRadera
  110. Åååh, jag vill ha det där kakfatet! In love ^^

    SvaraRadera
  111. Självklart vill jag vara med och tävla om detta fat! Nu är det väl bara att sitta ner och hålla tummarna i två veckor!
    Har länkat i min blogg!
    Kram Annah

    SvaraRadera
  112. grattis till många fina besökare - jag är en av dem som njuter av dig och dina tankar!
    tack!

    vill såklart vara med i tävlingen också!

    /wirha@hotmail.com

    SvaraRadera
  113. När bebisen kommer, kommer besökare som ska bjudas på fika o då behöver man ett sån här trevligt fat...

    SvaraRadera
  114. Oh vilken fin blogg :) hit kommer jag igen och såklart vill jag vara med och tävla om det fina fatet!!

    kram Liw

    SvaraRadera
  115. Hej trevligt att ha hittat din blogg! Ska kika runt! Välkommen in till min blogg! Har en längre tid sökt efter våningskakfat och här hos dig finns! Håller tummarna att jag vinner det! Länkat och klart!
    Kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  116. Jag är gärna med och tävlar, och har länkat från vår blogg Renen 15 så klart!

    Mvh
    /Addis

    SvaraRadera
  117. Först och främst Ett stort Grattis till alla dina kommentarer och besök :0) Själv är jag ny vad gällande blogg och en ny värld har öppnats på min dator ;0) Hade varit såå trevligt att vinna det ljuvliga fat... Nu skall jag ge mig på och se hur det fungerar med att länka dig.. Kram Cilla

    SvaraRadera
  118. Tjohoo, nu har jag fått rätt på min länkning till dig..
    Glömde säga innan,Hjärtligt Välkommen in och kika på min blogg..
    zillaf.blogspot.com
    Ha det bäst/ Cilla

    SvaraRadera
  119. jag är givetvis med i tävlingen

    SvaraRadera
  120. Jag vill gärna vinna!

    lilla_nettan@hotmail.com

    SvaraRadera
  121. Hej!

    Klart jag vill vara med och tävla om det superbraiga kakfatet, fast hos mej hade det nog blivit hemmagjorda chokladpraliner som hamnade på det.

    Jag har skrivit ett inlägg i min blogg om din utlottning och jag har länkat hit. Nu hoppas jag på en vinstlott.

    http://wonderings.blogg.se/2009/february/vinn-ett-kakfat-i-tre-vaningar.html

    Om du papperspysslar så är du välkommen att deltaga i en utlottning av rosa samt blingigt pysselmaterial i min blogg.

    MVH/ANNA

    SvaraRadera
  122. Tror jag inte besökt din blogg tidigare! vad trevligt med en liten tävling med ett så fint pris! Är gärna med i utlottningen och har länkat i högerspalten på min blogg!

    Ha en fin kväll! kram jannica

    SvaraRadera
  123. Hej! Jag vill också vara med! Jag länkar!

    Kram britt

    SvaraRadera
  124. Jag vill vara med i tävlingen! :)
    Här är min länk: http://lenetherese.blogg.se/2009/february/jag-tavlar-hos-barnochinredning.html#comment

    SvaraRadera
  125. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! Självklart har jag länkat inne hos mig.

    Kul att ha hittat hit!

    Varma hälsningar
    /Maria

    SvaraRadera
  126. Jag vill givetvis vara med och tävla. Länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  127. Jag vill också hemskt gärna vara med i den här utkottningen - och här är länken till mitt blogginlägg om det! :D

    SvaraRadera
  128. Oh my...hur visste du att det är exakt ett sådant som står på min önskelista?!?! Har länkat inne hos mig och sitter nu och håller tummarna, stenhårt!!!!

    SvaraRadera
  129. de där faten är så söta, ett sånt skulle göra sig fint hos mig! Här är länken till mitt inlägg!

    SvaraRadera
  130. Hej!
    Jag vill jättegärna vara med i din tävling. Jag håller tummarna...
    Hälsningar Maria
    http://mariarenoverar.blogspot.com/

    SvaraRadera
  131. Inte vill jag missa en chans att vinna det fina fatet! Jag har naturligtvis länkat hit från min blogg.

    SvaraRadera
  132. Hej
    Jag vill oxo vara med i din tävling om det underbara kakfatet!!
    länkar givetvis..från:
    www.huldizvitadrom.blogspot.com

    Kram Heidi

    SvaraRadera
  133. Håller tummarna hårt och hoppas att jag vinner.
    Jag har givetvis länkat till tävlingen i min blogg.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  134. Lägger in en länk på min sida och hoppas på lite tur
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  135. Ååhh,vilken underbar sida!! Många ideér som poppade upp! tack för inspirationen och vad lämpligt med en tävling oxå ;0) hoppas på tur

    SvaraRadera
  136. Fin blogg du haroch många besökare,grattis vad kul!

    SvaraRadera
  137. Länkar och hoppas på ren röta eller mer tur.

    SvaraRadera
  138. jag vill med tävla!! Länkat till bloggen http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/httpbarnochinredning.html
    min mail skutten@yahoo.com

    SvaraRadera
  139. Ett sådanthär har jag velat ha LÄNGE! Jag vill självklart vara med och tävla! Länkar även från min blogg!

    SvaraRadera
  140. Har spanat på sådana här fat väääldigt länge och såkalrt passar jag på att vara med i din utlottning. Jag har länkat hit i min blogg.

    SvaraRadera
  141. Åååh, detta kakfatet är ju bara såå fint ! Vill självklart vara med o tävla.. :)

    Kram Jennifer
    digga_dej@hotmail.com

    SvaraRadera
  142. Jag vill jag vill jag vill vara med!

    SvaraRadera
  143. Vill naturligtvis ta chansen i utlottningen! Har länk i min blogg.

    SvaraRadera
  144. 3 sorters kakor på sin höjd är lagom för mig :P

    jag är med och tävlar och länkar i min blog: http://wirha.blogspot.com/2009/02/3-sorters-kakor-pa-sin-hojd.html

    SvaraRadera
  145. Självklart vill man vara med o tävla om ett sådant fint vitt kakfat mm. Jag har länkat från min blogg i vänstra kanten.

    Kramizar
    Sandra

    SvaraRadera
  146. Oh så sött kakfat - jag vill gärna vara med i tävlingen! Det hade ju passat perfekt i vårt vardagsrum.. :)
    Kram från Cecilia (cilla1983@hotmail.it)

    SvaraRadera
  147. Åh, det fina kakfatet vill jag såklart vara med och tävla om!

    SvaraRadera
  148. Bara 148 kommentarer före mig, tja det känns ju som ypperliga odds! Jag har länkat dig och nu håller jag tummarna. Ha en toppendag! Mvh Terese

    SvaraRadera
  149. Jag är gärna med och tävlar om ett kakfat!

    SvaraRadera
  150. Blir fylld av inspiration när jag reser runt och botaniserar bland era bloggar, stor eloge till er alla. Kul med en tävling också...
    /Jessica
    jesnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  151. GRATTIS till antalet besökande :)
    Vilken fin blogg du har!

    Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av det underbara kakfatet och länkar på min blogg.

    Önskar dig en fortsatt trevlig onsdag.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  152. Har länge önskat mig ett sådant kakfat så jag vill gärna vara med och tävla. Har länkat till dig i min blogg.

    julia_aberg[a]hotmail.com

    SvaraRadera
  153. Hej, vilken fin blogg du har. Visst vill jag vara med och vinna fatet!! Har ingen blogg så jag skriver min mail nedan.. Tack!
    Hälsn Annika
    annika.oberg@telia.com

    SvaraRadera
  154. Hej!

    Jag är med och tävlar!
    Har länkat på min blogg
    http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/

    SvaraRadera
  155. Åhhh...Jag har ingen blogg men vill vara med ändå. Hoppas Babel får flytta till Sveriges sydligaste. Kram Gabriella
    batzen (at) hotmail.com

    SvaraRadera
  156. Vilket fint pris, gissa om verkligen vill jag vinna ;).

    Jag länkar denna tävling i min blogg.

    SvaraRadera
  157. Detta står på min önskelista, så jag vill gärna vara med :-)

    Kram Sofie

    PS. Länkar i bloggen :-)

    SvaraRadera
  158. Hej! Jag vill också ha chansen att vinna detta fina fat. Naturligtvis har jag länkat till tävlingen i min egen blogg.

    SvaraRadera
  159. Hej hej! Jag är gärna med i utlottningen av det fin afatet. Mvh Cajsa cclaesson@home.se

    SvaraRadera
  160. Vill vara med å tävla! Länkat från min blogg också.

    SvaraRadera
  161. Gifter mig i augusti o sa precis igår att jag skulle vilja ha ett våningskakfat på bröllopsbuffén. Här är det ju!
    Tack för en bra blogg : )
    kristinabjorner@gmail.com

    SvaraRadera
  162. Ohhhhh jag kryssar mina fingrar att jag ska vinna!

    SvaraRadera
  163. oj va många som vill vinna! Jag är ju en ibland alla, men man måste ju försöka annars vinner man ju aldrig nått ;-)

    Ha en trevlig helg! // Kram Sandra A (alsvold_sandra@hotmail.com)

    SvaraRadera
  164. Vill såklart vara med,håller tummarna hårt på att det är jag som vinner:O)
    Länkar till dig såklart!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  165. Härlig vinst -vill gärna vara med i tävlingen! Länkar med bild till höger hos mej. Fin helg// Eva

    SvaraRadera
  166. Det fatet passar bra i mitt nymålade kök!
    Mvh.
    saraeriksson4@telia.com

    SvaraRadera
  167. Jag vill absolut vara med och tävla om fatet!

    SvaraRadera
  168. Malin, länkat och håller tummarna. Önskade mig ett sånt fat i julklapp. Villdu vara min tomte kanske ?? HIHI. Kram från en annan Malin

    SvaraRadera
  169. Jag vill vara med! (=


    E-mail: jooosefiinnn@hotmail.com

    SvaraRadera
  170. Snubblade tursamt nog in på din blogg och hittade både inspiration och tävling. Vill ha, vill ha, vill ha. Håller tummarna hårt att lyckan någon gång är min.
    jennyrehov@hotmail.com

    SvaraRadera
  171. Har gått nu i några månader och funderat på om man skulle skaffa ett kakfat som detta =) Kan ju försöka vinna det =)

    emma.es.84@hotmail.com

    SvaraRadera
  172. Åhh, vilket fint fat, vill gärna vara med och tävla.
    Länkar från min sida.

    SvaraRadera
  173. Jag brukar titta in här, men är tyvärr alldeles för dåliga på att lämna avtryck efter mig! :-( Självklart vill jag vara med i utlottningen av detta åtråvärda Babelfat! Ha det så bra!

    SvaraRadera
  174. Det där kakfatet är ju döfräckt, det skulle jag gärna ha hemma hos mig! Länlar i bloggen.

    SvaraRadera
  175. Hittade din underbara blogg idag och är jätte gärna med och tävlar

    SvaraRadera
  176. Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger på min blogg.

    SvaraRadera
  177. Vilken drömvinst! Klart att jag vill vara med! Jag länkar och håller tummarna!
    Helena

    SvaraRadera
  178. fint pris! jag villa vara med! :)
    h,nilla

    SvaraRadera
  179. Ett underbart fat passande en godisråtta som mig.
    Jag har även länkat i min blogg under bloggcandy.

    SvaraRadera
  180. Hejsan!

    Är gärna med och tävlar!
    Har bildlänkat hit från min egen blogg ;)

    /F

    SvaraRadera
  181. Grattis till alla besök!
    Hoppas på tur i utlottningen!
    Har länkat till dig i min blogg!

    SvaraRadera
  182. Behöver definitivt ett kakfat till och det här är så himla fint!

    SvaraRadera
  183. Jag vill ju självklart vara med och tävla!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  184. Genom att klicka mig runt på olika bloggar så har jag tillslut hitta fram till din, vilket jag är glad över då jag gillar din stil! Så nu är du bookmarked på min dator :) Vill väldigt gärna vinna det söta kakfatet så jag håller mina tummar!!

    Länkar från min blogg oxå!
    http://karlstadtos.blogspot.com/

    SvaraRadera
  185. åh precis vad jag önskar mig ett fint kakfat
    jag är med och håller tummarna
    länkar från min blogg på höger spalt
    ha det bra

    SvaraRadera
  186. Självklart vill jag vara med och "slåss" om ett Babell! Jag länkar såklart!

    SvaraRadera
  187. Hej ! Vi vill också jätte gärna vara med och tävla om detta söta fat ! Kram Tina

    SvaraRadera
  188. Gillar detta fat masssor så självklart vill jag vara med och tävla. Länkar gör jag också :)

    SvaraRadera
  189. Hej!

    Vilken underbar blogg du har!
    Jag lägger genast till dig i min blogglisa!

    Och sjävklart vill jag vara med i din underbara tävling!
    Jätte fint fat!
    Och jag länkar såklart från min blogg.

    Ha en jätte bra kväll.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  190. Vilken härlig blogg du har!!

    Vill jättegärna vara med och tävla, och har länkat från min tävlingsblogg!

    SvaraRadera
  191. åå så underbart fiiint!

    länkar.. magotsuku.bloggspace.se
    martina.holgersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  192. Vill ha!!!Så söt!
    Självklart länkar jag till din sida!!!
    Ha en skön dag!
    Kram från Tilda i Norrland

    SvaraRadera
  193. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla. Har länkat från min sida. http://youlooklikeanangel.blogg.se/

    SvaraRadera
  194. hej!
    Jag vill gärna vinna detta underbar fat från dig. HAr även skrivit ett inlägg med en länk till dig.

    //Maria

    SvaraRadera
  195. Jag är nog den sista som lägger in mig här på sidan och jag vill jättegärna vinna detta underbara kakfat!
    Kramar på alla hjärtans dag
    Vive
    viveskrypin.blogspot.com

    SvaraRadera
  196. Hej Svejs!

    Puh, jag hann visst också vara med i tävlingen innan denna dagen tog slut :0)
    Nu håller jag mina tummar och hoppas på tur!!!
    carolalarssoncl@hotmail.com

    SvaraRadera
  197. så vackert Jag vill tävla o skall länkat på min blogg!din blogg är mycket inspirerande

    SvaraRadera
  198. Hej
    nej vad ledsen jag blev nu. jag missade dig tävling. jag hade jätte gärna velat vinna ditt fat. det hade passat perfekt till mina virkade kakor!
    kanske en annan gång..
    det kommer ingen ny tävling snart?
    /vicky

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg