Drömmare....
















Sitter här och drömmer.....drömmer om ett nytt kök. Har försökt att frächa upp det lite själv
efter som ekonomin inte riktigt är på topp just nu.
Tog av skåpsluckorna på tre ställen och tog fram mitt finaste porselin,och lite smått & gått.
Sen satt jag på svarta kakel dekorer som jag köpte på inreda.com.Köpte även en pappelina matta till köket på forr.se.
Inte direkt mitt drömkök,men för ett tag duger det. Ska bara slipa min bänkskiva....så kan det bli ganska fint :) Många i vår område gör om sina kök...så man trånar ju mer och mer efter det perfekta köket.
Men Drömmen lever vidare...att en dag ska mitt kök bli fint!!
Det är ju så när man har tre barn så går ju pengarna mesta dels till dom.

Sitter här och kollar allas bloggar, de som håller på mycket med inredning,får tips och ideér.Men så plötsligt slår det mig,att jag blir så svartsjuk på er :) varför kan dom och inte jag....kvinnans ständiga dilemma...jag vill ha det och jag vill ha det NU...hihi!! Men för det mesta blir jag bara inspirerad av er och glad....


Igår var jag och min vän T och åt middag på ett ganska nytt ställe istan,så underbart god mat. Vi åt kycklig faithas med guacoumala,och creme fraich (vet inte hur det stavas :^ )toppen betyg till det stället.Vi hade så mysigt,hon har också barn...så det var 100 %avkoppling för oss.
Det händer inte så ofta att man tar sig egen tid,men det behövs någon gång då och då...verkligen.


Nä min vänner,nu måste jag slita mig från datan en stund ;)Här är lite bilder på mitt "nya" kök...för mig ialla fall!!

Kramar Malin









Kommentarer

Populära inlägg