En hel vecka....

...har jag nu varit hemma..
och tro det eller ej men jösses vad jag är uttråkad nu...
saknar mitt jobb..inte ofta man säger så. :)
Det är ju givetvis mycket mys med lillemannen här också..
och det är ju riktigt gosigt!!
Men som tur är har jag en man som köpt Inredningstidningar till mig :)
Har i och för sig fullt upp med sjuklingen .
Men han har hög feber,är ganska lugn och sover mycket
så då passar det utmärkt med lite ögongodis!!
Hem Trevligt
(ny för mig)
VAKRE
( som jag länge velat köpa)
Lite inspirationsbilder från VAKRE

Från Hem Trevlig





Är ingen Bokmal jag...kan inte komma till ro i en bok..
Önskar givetvis att jag var en bokmal.
Att kunna sitta och koppla av i en bok... toppen bra för hjärnan :)
Där i mot är jag en Tidningsmal,
om det nu finns något som heter det..*fniss*
De ger mig inspiration,idéer och glada tankar!!

Lite skeptisk är jag nog över nästa nummer till
Hem Trevligt...




Frågan är nu:
Ska man springa direkt till butiken och köpa den?
Eller bara försöka smälta tanken på hur nästa nummer kommer se ut...

Sorry ...hahaha!!
Kan inte hjälpa min tråkiga humor...men var bara tvungen att dela med mig :)
Men har de egentligen tänkt på vad det skrivit : - Ernst snabbisar på Julbordet!!



Nu ska jag väcka lilleman,
så han kan få i sig lite yougort.

Hoppas Ni Alla Får En Riktigt Skön
FreeeeeDag.....
KrAmAr

Kommentarer

  1. Åh, jag tycker det är så fint men tyvärr har jag ingen som helst hand med sådana skaer som inredning...
    Jo, jag blev sjuk i 38 graders feber, ont i halden, magen, huvudet. Men jag är frisk nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars liten att han fortfarande är sjuk. Alltid kul att få lite nya tidningar att titta i och som du skriver få lite inspiration av. Meen hur har de fått till det med Ernst? Va det meningen eller har det bara råkat bli så???? Ha ha ha kul va det i alla fall!!!! Ha en supergo helg!!!! Kramis från Johanna

    SvaraRadera
  3. Haha Malin. Om du köper nästa nummer så kanske man får kika. Hoppas att lille K snart är bättre. Ha en skön helg. Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Hej på er. Sjukstuga hos er oxå ser jag. Hoppas att ni snart kryar på er.

    Om du går in på kök under mina ettiketter så hittar du två inlägg om hur jag gjorde med bänkskivan.

    Kram Marit

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg