Framtida planer & önskningar

Vi smider planer för framtida projekt här hemma.
Lite ommålning och lägga golv känns rimligt och behövligt just nu.
Badrummet också.
Men det får bli ett helt eget inlägg om de planerna.
Vi har bestämt att ta en sak i taget.
Bocka av och ta det i sin takt.

Följer ni Catarina hon är magisk.
Jag tok älskar hennes blogg och instagram.
Om det är någon som inspirerar mig så är det hon...
För en tid sen gjorde hon ett inlägg om sina färgkoder där hemma.
Jag tänker givetvis ta några godbitar från henne.


 Denna här över ska få en plats i matrummet,
Kärlek direkt!!


Sen är planen att måla våra dörrar på nedervåningen.
Titta bara kontrasten mellan dörr-list och vägg.
Rofyllt!!
Dessa färger kommer vi att använda.


Golvet kommer läggas om.
Vi har diskuterat fram och tillbaka.
Slipa vårt golv vi har nu, och vitsåpa det.
Min man vill juta betong på hela nedervåningen.
Jag måste ju erkänna att det har faktiskt varit lockande .
Vi har fiskbensparkett på listan.
Men drömmen är ju fiskben , helt klart!


Om dörrar målas om, då blir det nya handtag.
Svarta eller vit?

När de stora bitarna är klara här hemma kommer detaljerna .
Nästa inlägg blir detaljer,
Har många enkla idéer och fina detaljer att dela med mig av.




Kommentarer

Populära inlägg