Tankar om tankar...


Godmorgon Söndag!

Att starta varje morgonen med en morgonpromenad 
i Power takt är ett av det bästa jag vet.
strax efter ett vinterdopp/dopp i havet . 
Dok går det inte att starta varje morgon på det viset, 
men så många man kan man bara lägga som lycka i ryggan.
Hur som haver, denna söndag startades så.
En tidig Power walk.
Det är då min tankeverkstad kickar igång.
Så tillfredställande!!


Så här sitter jag nu och dricker en kopp kaffe, 
tänker att den här bloggen lever faktiskt fortfarande.
Dok väldigt snål malt, men ändå.
Tänker att så många tankar som är arkiverade här.
Hela livet liksom, barnen och alla fina följare jag haft här genom tiden.
Allt är "försvunnet".... 
JA inte mina barn såklart, men tiden alltså.
Och Bloggen också.

Nu är det instagram som är den länkande framgången.
Väldigt smidigt såklart!
Men fortfarande finns många bloggar kvar.
Men allt ska gå så fort nu för tiden,allt i mobilen bara att svipa upp och  ner. 
Scrolla hit och dit.
Ingen har tid eller tar sig tid.
Men vet ni jag saknar alla ORDEN, alla viktiga & kloka ORD som skrevs här och där.
Saknar också mina ord. Som va så skönt att få ner här.
Men utan att behöva övervinna någon annan.
För det kan lätt  bli så!!

Hur känner ni?
Ni, om här finns någon kvar förståss.
Läser ni fortfarande bloggarna?
Jag tänker att jag ska skriva igen.
Oavsett om någon läser eller ej.
Oavsett om det handlar om tankar, känslor, barn eller inredning.
Klart jag har gått in här och gästspelat lite då och då.
Men nu ska Orden ner lite då och då tänker jag.

För mig och kanske för DIG

Kram O Glöm inte att "bara vara" idag <3 p="">


Kommentarer

Populära inlägg