Jul på tv 4+,och ny målat sovrum...







Nu kommer ljuva Leila i rutan,med sitt underbara jul bak.....och tips inför julen!! Härligt!!

Vi får se vad hon bjuder på ikväll ..Tv4+ kl:21.00...:) missa inte!!

Har börjat fixa till i vårt sovrum...behövdes verkligen...det är M´s gammla rum,och det var givetvis lila förskräckligt.

Nu har jag börjat måla väggarna vita,satt upp lite tavlor.Tänkte mig lite New England stil i vitt och rött.Det blir kanon!
Köpte bokstaven M och P i vår butik maia och satte på gavlarna..lite fundersam över dem,kanske blev för mycket?

Titta noga på gavlarna...hehe det är K´s gavlar från hans gammla spjälsäng!! Vem säger att återvinning inte är bra.
Skönt att slippa sova i ett lila rum,inte min favorit färg.

Idag blev det en tur till Ikea,köpa sista köksluckan ,den var såklart slut kommer nästa vecka!
Men det blev handtag,och fina vita korgar som ska få sin plats i köket...det kan nog bli fint!!



Många blåsiga kramar från skåne/Malin

Kommentarer

  1. Roligt att du är med och tävlar hos mig! Lycka till!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Välkommen till blogg världen!
    Är själv rätt ny och har inte hunnit med så mycket bilder än, men dina bilder är ju toppen.
    Hit kommer jag fler gånger och hälsar på
    Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg