Äntligen helg...

















Äntligen Fredag,och sköna helg....
Inget planerat denna helgen för utom att jag stå i Butik maia på Lördag några timmar:)Men det är ju bara kul!!
Ska fota lite imorgon,vi har fått in en hel del nytt även jul saker :)...


Veckan har bara flytit på och gått så enormt fort!!
M är förtillfället i julanda...pratar ständigt om julen...och redan börjat jul pyssla...kära goa tös:)
Hon är såååå pysslig,pysslar med allt hon får tag i (kul att hon är kreaktiv,men ibland blir det för bra)
För att stilla hennes pyssliga händer...baka vi muffins i all dess former.
Barnen dvs M & E (K hade inte tålamod) fick själv välja innehåll,smak och dekoration...pu.... men det blev gott!!
Fick mig en tankeställare, när M kläckte ur sig att hon förstod inte varför jag hade så många kokböcker när vi aldrig baka mer..:(
Men nu är det gjort...älskar verkligen att baka,men man har ju aldrig tid.
(P.s ursäkta mina dåliga bilder,de är tagna med mobilen...fortf. på jakt efter en ordentlig kamera )

Håll utkik efter bilderna imorgon på butiken ;)

Sov sött/Malin














Kommentarer

  1. Hej min vän!!!
    VA fina saker ni hade i butiken!! Och butiken va också fin!!!
    Ha en jättetrevlig helg!!!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg