Vilken Jul...


Hej alla vänner...


Nu är julen över..äntlingen säger många men jag säger...nähä låt oss ta om det...
Sjuka sjuka sjuka...har vi enbart varit :(
Alla tre barnen insjuknade i halsfluss.Och så även jag.
Alla kan ju inte få e underbar jul...kanske nästa år.
Barnen var torts allt pigga på julafton,så julklappar fick det och var såååå lyckliga. På julaftonskväll kännde jag mig dålig...och javisst som ett brev på posten blev jag dålig:)


Men Ack så skönt att jag känner mig mycket bättre idag...så bra att jag blev så städe tagen....
hela nedre våning har fått en ny glans...eller tja...en frächare touch ;)

Advents ljustaken har åkt ner i lådan,men julgranen & ljusstakarna i fönsterna får stå kvar en stund till.

Nu närmar sig nästa projekt..NYÅRs afton! Hur ska vi fira den?
Min syster bjöd hem oss,men nu när vi varit så sjuka,och så även de....så känner jag att hemma blir nog bäst. Att bara ta det lungt och mysa med en förhoppningsvis frisk familj.
Kanske in till våra goda grannar eller vara här hemma och kanske äta en bit.


Attans att jag inte skrev frisk familj på min önskelista till Tomten detta året...ååå vad allt hade varit bra då...eller vad säger ni.
Fick ni vad ni önskat er i år?
Jag fick av min älskade man och min underbara barn som ni såg :)
Vi vuxna ger inga gåver längre,för vi är alldeles för många barn i familjerna: Min familj 5st systrar(med mig) var av 4 har barn dvs 10st barn + mannens familj, de är 3syskon(S inräknad) alla har barn dvs 6st allt som allt är vi 13st syskon barn och en till på väg.
ojoj..så rörigt det blev..*fniss*

Nu ska vi ut i den frisk luften och ta oss en skön promenad..och besegra alla basilusker.

God fortsättning alla goda bloggisar

Kram Malin



Kommentarer

  1. Hejsan kära du! Vi vill gärna fira in det nya året med er och en goood middag, så nu slår vi våra påsar ihop eller vad tycker du?
    Vi kan ju planera lite mer imorron...Massor av kramar din granne

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!!
    Va tråkigt att höra att ni varit sjuka... Vi måste ses snart, Kanske efter nyår???
    Saknar vår dagliga komtakt :)

    Stora kramar M

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg