Barnkläder...

Nu var det ett tag sen jag skrev känns det som. Idag är en mys dag...jag har faktiskt haft en sååå skön dag idag:) Kännt mig GLAD!!
Jag bara älskar köpa kläder till mina barn. Det är så himmla roligt...(å herregud vilket tråkigt liv jag har...låter det som) !!!
Jag har lite blandad smak bara, det är allt från Me&I´s färgstarka-retro-barnsliga kläder till det allra sockersöta NoaNoa-stilen, med den Lantliga Dansk/Franska känslan. Den Danska designen är jag mycket svag för.
Min äldsta dotter M är makalöst jobbig med kläder,då pratar vi inte om viss stil eller det ska vara tuffa kläder...då handlar det om att kläderna ska var bekväma.
Inget får sitta åt,det ska vara mjuka sömmar...inte ens trosorna ska kännas..och detta kan driva en till ..grrr!!
Så när man då väl hittar något som passar odjuret,är man lycklig!!
Men följden till det är att det inte finns så många valmöjligheter i garderoben...och då ser hon likadan ut varje dag.
Hennes absoluta favoriter är Plych & frottebyxorna från Me&I,jag låvar hon har alla dess färger. Så nu den 30/1 kommer hela Vårkollektionen och trots att jag håller på att kräkas över byxorna....så kan jag inte låta bli att vänta med spänning och se om det finns en liknande veriant denna gången också.
Kanske kanske det finns något häftigare...ach det är inte lönt,det går liksom inte och göra de på fler sätt,eller färger känns det som! Hopplöst!
Jag får igentligen skylla mig själv, eftersom jag var väldigt noga med att hon skulle ha bekväma kläder när hon var liten...INGET skulle sitta åt på denna lilla kropp. Så jag har ju bäddat för det själv!
Men den:30/1 kommer vårkollektionen på Me&I...missa inte det.
Bonaparté har också helt underbara kläder till barn, mest till flickor kan jag tycka. Men det har ganska bra priser!
Foto tagna från Me&I, Katvig,Funkybaby
Foto tagna från Bonaparté


Kommer ni ihåg mina 3uppdrag? Jag håller på att fixa till i vardags rummet nu...snart blir det klart. Rummet behövde lite piff- men mer om det sen!!

Trevlig helg
Kram Malin

Kommentarer

Populära inlägg