Välkommen 2009....










Lite sent att välkomna året men igår fanns ingen tid och ork till något inlägg...Så idag välkomnar jag de nya året.Nu gäller det,nu ska alla löften prövas....

Vill Tacka våra goa gäster som var hemma hos oss på Nyår och gjorde kvällen till något mycket roligt och mysigt. God mat och glada ansikten hela kvällen lång. Och till min förvåning var mina barn uppe till nya årets klocka ringa....och såg alla vackra färger i himmlen som bokstavligen regnade ner i över våran trädgård.
Tyvärr var lille K inte lika nöjd över färgerna på himmlan.....:- K vill inte se blinka lilla stjärna mer!!Så jag och K fick vara innomhus och glimta lite på avstånd.

Har idag jobbat efter en ganska lång ledighet...kändes ganska okej...med tanke på all den ångest som kom över mig på Nyår att jag skulle jobba en FREDAG och just att resten av familjen vara hemma.
Men i ärlighetens namn känns det som att det gjorde gott....en paus från alla måsten här hemma.
Nu är det helg och åter inta ledigheten :)


Imorgon får vi gäster igen. Trevligt! Aktivitet: promenad med familjerna (det sägs att snön ska falla här i morgon),därefter fika och lite snack....
Ps. Ööööönskar mig en bra kamera,ska försöka fynda....snälla ge mig ett tips på en bra en..:) Ds


Godkväll alla godingar

Kram Malin

Kommentarer

Populära inlägg