Testing,testing....

Gick hem tidigare från jobb i dag,magkatarren smög sig på mig från ingenstans.
Bädda ner mig direkt när jag kom hem,
sov i 3,5h....nu känner jag mig lite bättre.
Hopplöst med magkatarr,för min del utan förvarning...uch
...... till något roligare....
Fick tre kakfat av min svärmor i Söndags, jag fastnade för detta speciellt, underbart våningsfat.


Jag försökte göra mig bekant med min kamera i går, försökt lära känna den.....ja det gick väl inte helt bra..... ville inte som jag hela tiden.
Min styvpappa är helt fantastisk på fotografering,han brinner för det och har gjort det i många år....han har gett mig lite tips..kul...synd bara att det inte funkar lika bra när jag gör det.
Bjuder på några bilder från går dagens tester
iallafall:)














Nu ska jag sova (igen) helt matt
Godnatter mina skatter

Kommentarer

  1. Hoppas du känner dig bättre i morgon. Kakfatet var jättefint. Du fixar snart kameran så blir alla bilder bra sen. Sov gott kram Annika.

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med magktarren.
    Hoppas du känner dig piggare i morgon.
    Kul med ny kamera...
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Det är bara att testa på..ju mer man fotar dessto bättre blir det. Jag är tyvärr inte med på utmaningar..men tack ändå.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Vad trist att inte må bra.

    Vackra bilder har du lagt in och fota bara på så vi får njuta av bilderna.

    Kram
    Ingrid

    SvaraRadera
  5. Hej! Hoppas att du blir piggare fort, jag hade också magkatarr för många år sedan och det är jättejobbigt! Jag lider med dig. Va skönt att höra att det är fler som "kameraövar" Min sambo är väldigt bra på att ta kort så jag ska försöka lära mig av han tänkte jag=) Vi får väl kämpa på helt enkelt...Natti natti//Johanna

    SvaraRadera
  6. tycker inte alls de såg tokigt ut ! de e inte lätt att fotografera, men tror du lär dej snabbt :)

    kram nadja

    SvaraRadera
  7. jag tyckte bilderna blev fina =) kakfatet var UNDERBART.. vill ha =D

    SvaraRadera
  8. Vilket helt underbart kakfat!!!! Hoppas att du kryar på dog ordentligt vännen. Kram M

    SvaraRadera
  9. Halloj!! Lider med dig med magen:0(
    Min bråkar mellan varven med...
    Hoppas du är på god bättring!!
    Vilka fina bilder & vilket ljuvligt fat...
    Ha det bäst.. Kramen C

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Hoppas att du blir bättre snart.
    Och så småning om så är du mästare att ta kort med din kamera ska du se :)

    Ha en jätte bra kväll.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Då har du missat något om du aldrig har fått napp ;-) Det är sååå kul! :-D
    Stackars dig som har magkatarr! Hoppas du kryar på dig snabbt!
    Visst är det roligt med fotografering.. jag älskar det! Om jag får ge dig ett tips som är bra är att försöka fota utan blixt och i dagsljus. Inte så lätt nu på vintern och om man jobbar.. men på helgen kanske :-)
    Ditt kakfat är jättefint och dina foton också! Gillar det med barnhanden extra mycket.. :-)
    Ha en riktigt mysig helg och hoppas du blir frisk!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Jättefina bilder.
    Hälsn Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg