Utmanad :)

Jag har blivit utmanad av Johanna från bloggen Josons Värld.En lite nervös och skrämmande utmaning -på en roligt sätt :)
Utmaningen går ut på att man ska visa 6:e bilden,från den 6:e mappen....och mitt foto blev det här....uch stackars E.....I gentligen finns inte så mycket att berätta om bilden, mer än att detta är en stående plats för E speciellt när hon spelar Nitendo DS eller leker med Polly Pocket...hon älskar denna Kista.....som nu mera är vit :) Reglerna för denna utmaning är
*Gå in i mappen mina bilder
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanad
Jag utmanar följande:
Vit poesi
Vives Kryp in
Hwita Villan
Mitt vita hem
Fyra årstider-mitt liv på landet
Grått med vita knutar
Greddhyllan
Ja Ja...jag vet det blev 7 st....men jag kunde inte låta bli...
Jag skulle kunna ge det till fler för det hade varit super kul och se vilja bilder som dykt upp...men det är många som redan har haft den också :)

Känner mig inte riktigt 100% idag,K är lite mystiskt halv knepig ikväll....han säger att han har ont i pannan....och är trött. Vi får se vad som händer!!
E är på simmskola nu,hon är så himmla duktig.......kanske en simmmerska i framtiden :)

Glöm nu inte vara med i tävlingen...den slutar på Lördag 14/2...skynda på...
Kramen

Kommentarer

  1. Ja läskigt spännande...kan ju bli vad som helst. ;)

    SvaraRadera
  2. vilken söt bild =)

    SvaraRadera
  3. Självklart åtar jag mig utmaningen! Håll utkik...

    Kram M

    SvaraRadera
  4. Det ser ju ut att var en mysig och trivsam plats=)Rolig utmaning, den kan ju nästan bli hursomhelst!!
    Jag tycker att vi får ta och ses någon dag!! Det var ju år och dag sen......Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg