Det allra bästa med semestern är att ta långa sovmorgnar, och långa goda frukostar...det är underbart att inte behöva ha bråttom till någonting alls.



Men idag känner jag inte så...hihi!!!
Jag har ju legat och varit sjuk nu några dagar, det har varit så trist,
nu på semestern och allt.
Men i Torsdags och igår var jag bättre, så då blev det stranden hela dagen...underbart.
Jag älskar verkligen stranden.....barnen tycker också mycket om det !!
Vi har ju inte så långt till stranden (det tar ju oss bara några minuter ner) och det är skönt!!!
Idag är det tyvärr sämre väder,(bra för vår stackars gräsmatta dok)
och jag blir ju så himla rastlös sådana dagar man
är tvungen att sitta inne
(det är man givetvis inte...men jag har en man som tycker det kan vara skönt ibland)
.....så just nu befinner jag mig i en lite stressad situation,
där jag vill hitta på något...dvs allt, shoppa, hälsa på vänner ,ojoj massor.....
jag känner ju att jag har gått miste om några dagar när jag legat i sängen
så nu vill jag bara göra något.....

hehe är det bara jag som är så här...ibland undrar jag!!!

Zara har REA i Malmö..hm lite sugen på det..
de har ju gudomliga kläder,
och jag vet att de har riktig bra REA!!!
Vi får se vad som händer ....

Men nu ska jag laga lite lunch ,
och sen blir det nok en cykeltur till närbutiken...



KRAM KRAM

Malin



Kommentarer

Populära inlägg