före & efter...

Nu var det färdigt med grov arbetet i trädgården,så skönt är det.
Låvade er bilder från före och efter...här kommer de!
I detta hörn byggde vi på trädtrallen, så att det blev enhetligt och sedan satte vi dansk sjösten i rabatterna.... så nöjd är jag.
Mest av allt är jag nöjd med att inte behöva arbeta en massa i onödan i min trädgård!!....givetvis blev det snyggt oxå...


FÖRE

oj oj som det ser ut....

hade mina anledningar att skämmas över min trädgård...


EFTER


Här ligger min älskade man i solen, som jobbat hårt med att bygga trätrallen

(ps. han vill jag skulle skriva detta..just för att vi alla ska tycka han varit duktig...hihi...klart han har varit)

...så duktigt så duktig!!

Finns massor kvar att göra, plantera blommor i mina zinkbaljor,

och även mina nya krukor....

det är ju detta som är roligast:)

I kväll blir det lite ostbricka i trädgården, det så där ganska lagom väder...

inget regn...molnigt...och varmt :)

Kram Kram M

Ps. Glöm inte rösta på Wilda Stenlyckans bild bidrag.Ds

Kommentarer

Populära inlägg