Idag blir det Paj




En riktigt god Paj, är äppeltantens smulpaj på fem sätt från Leilas "a piece of cake" bok....


denna gången blev det en Blåbärspaj med vispad vaniljsås...Mums...säger jag bara.


Enkel,snabb och otroligt gooood Paj!!!


Jag använder Leilas bok flitigt, den är verkligen smidig och hon har använt sig av lätta beskrivningar och smarta tips!!




Så Idag blir det en Vicit till Svärmor och Svärfar med vår goda smulPaj

...alltid trevligt och mysigt!!


Nu ska vi fixa till oss lite och sen beger vi oss!!

PS Vår Butik Maia kan ni nu handla på nätet av,

så gå bara in HÄR och kolla deras saker..DS


Kram M

Kommentarer

  1. Den pajen ser riktigt mumsig ut!!! MMM va gott det är med paj =)
    Tyvärr äger inte jag Leilas bok men jag överväger att köpa den för den verkar jättebra tycker jag. Får kanske bli en semesterpresent till mig själv =) och till min familj med för då kanske jag bakar lite smarriga saker till dem...hi hi. Kramis Johanna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg