Sobea...

Har länge velat ha ett par Sobea Mamma/Yogabyxor,
men jag har tyckt att de kostat för
mycket pengar :)
Men för en vecka sen så slog jag till och jag ångrar mig inte....
Så sköna och mjuka byxor,men underbar passform.
Och sååå SNYGGA är de också
hmm...undrar vad jag kommer leva i under semestern!!
Nu är jag ju sugen på en jacka till..hihi!!
Ta en bättre titt...Kolla Sobeas kläder här!!
Där finns ju även barnkläder,som är super söta.
Idag blir det en tur med motorcykeln,
perfekt väder för en runda.
Ingen sol,och inget regn...alldeles lagom!!
Ha en skön Söndag..
Kram M

Kommentarer

  1. Grymt snygga byxor! Får man fråga vad dom kostade i och med att du sa att dom var dyra! Kul att du börjat skriva igen, alltid kul att läsa det du skriver :) ha det bra... kram tessan

    SvaraRadera
  2. Hej Tessan så trevligt du kikar in till mig...hehe!!
    Jo det kostade 595:- från början, nu satt de ner de till 299:-...då kännde jag att det var ok att köpa de...:)De finns att köpa på www.mammashop.se....de e såååå sköna. Man lever i dom ;) du kan ju söka på Sobea och kika runder om de inte finns i ens storlek.
    Ha en skön sommar vännen
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. De vill jag också ha! Så fina!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg