Underbar underbara....


Vi har ju världens goaste grannar...goa, glada och lite smått galna...
Precis som vi!!!

Igår mådde jag lite dåligt...eller ja mer smått deprimerad...
ibland har man sådana dagar,
jag skyller på vädret...men det är ju tråkigt väder!!
Vad brukar ni skylla på..hihi

Grannen/ Vive kännde sig också låg,
men trots vår dystra och deppiga dag...
blev den så himla kul!!
Det började med att hon kom in med en gåva till mig,
egengjord Lavendel påse som hon hade pysslat med...
som verkligen doftade himmelskt.
Tack snälla du!!
Så fina var de....hon hade gjort både kuddar och påsar...
Jag hängde upp min på Toaletten,
toppen bra och så fint!!!
Nu fick jag ju beställa en till min andra toalett också..hihi!!

En dyster och grå dag, blev en fnittrig/glad och ljus dag....
och en ganska sen kväll faktiskt ..hihi!!

Alltså...jag är så lycklig över att
vi bor här och har det så bra...
Verkligen!!


Idag ska jag besöka vår Strandbutik...men lantlig inredning.
Visar er sen vad som inhandlats;)

På Lördag blir det kräftskiva i vårt område...det ska bli sååå kul :)

Oj Oj vad det regnar här nu....
Ps Vive...jag ska bara säga att jag sålde vagnen igår,så du vet det;) Ds.


Kram På Er Alla Goa

Kommentarer

  1. Tack själv för igår..en riktigt rooolig em och kväll.Så snällt av dig att du gilla min lavendelpåse..mina pryder hela huset nu och du ska snart få din andra. Vi går väl till butiken tillsammans?
    Kram Viveskrypin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg