Vart tog Strandvädret vägen...???


...Visserligen har vi det fint här i Skåneland, men jag vill ligga på Stranden och bada och sola...


Nu har jag bara två veckor kvar av min semester och snälla låt det nu bli fint väder de sista veckorna...:)









Några bilder från solens varmaste strålar, Vår ljuvliga Strand


Igår var vi en tur på Skånesdjurpark igen...hihi.


Perfekt med fri entré hela året :)


Och idag har vi tagit en lång cykel tur, barnen fick leka på en lekplats och vi handlat Lördags godis ,


...hihi...


Just nu har jag fyllt ett glas med Rosé vin,

& ska sätta mig i min trädgården...


Chill Out-Shiraz Rosé



(... min kära granne bjöd på mig en gång,

och jag fastnade för det direkt...mycket smarrigt vin...)

Ha En Trevlig Lördags Kväll

Kram Malin


Kommentarer

  1. Ja man undrar va solen håller hus? Visst den visar sig mellan molnen men det räcker inte tycker jag.
    Visst är det gott med rosévin. Vi har inte druckit det innan men vi testade en gång för ett tag sedan och det va jättegott. Va kul med ett tips...det måste jag testa nån gång, jag gillar både det röda och vita Chill Out faktiskt....Ha en underbar kväll Många kramar Johanna

    SvaraRadera
  2. Vad lyxigt att bo nära havet..jag älskar vatten.
    kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hittade hit på bloggrundan. Trevlig blogg.
    ha en fin fortsättning på semestern.
    ~Marita~

    SvaraRadera
  4. Hej på dig..

    Kuddarna kommer från Gripsholm och är inte alls dyra.

    Kram på dig.
    Marit

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg