Varmt Välkommen min underbara Lördag.....



Nu har en hel jobb vecka gått, och den gick så fort.
Jag måste ju medge att det har varit skönt att börja jobba.
Vi brottas fortfarande med rutinerna här hemma, det har varit svårt att komma till rätta....tror att nästa vecka blir bättre.
Det är ju givetvis svårt för barnen också och gå tillbaka,
efter ett underbart sommarlov.
Jag är så nöjd med vår semester,
och sommar detta året...den har verkligen varit den bästa.
Lugn och rolig...alla har varit glada och positiva
Det har bara varit den sista veckan som varit
sprallig och frustrerande för oss och barnen.
Man behöver ju komma igång igen :)

Igår skulle jag besökt en vän på kvällen,
men jag var så trött och även hon så det blev inställt.
Så Fredags kvällen blev lugn och skön
med mannen och en skål onyttigheter...!!

Idag ska vi bara fixa lite i hemmet, det liksom förfaller under veckan...hihi
Super duper tråkigt väder ute....Suck!!
Skulle egentligen tagit min promenad nu på morgon kvisten...
men den skjuter vi upp till kvällen.

Mina vita musliskålar från Julias vita drömmar
har kommit och i morse invigde jag dem....sååå fina:)
Lite extra goda att äta ur också..*blink*




Kram På Er
Ps. ännu ngr bilder
som jag tagit i trädgården. Ds.

Kommentarer

  1. Hejsan gumman!
    Ja, vilken lördag...regn..regn
    W har inte sovit en blund inatt för han såg M.J video igår..suck..va trött jag e...
    Fina bilder du tar...mysiga att titta på...
    Förrestän vilken skål onyttigheter menar du min eller er? =D
    Massor av kramar
    Vive

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg