Velar.....

vita skålar från "julias vita drömmar"
Jag sitter här och velar fram och tillbaka....
Velar om bloggen...ska jag ha den kvar eller inte....
Men jag vet inte...just nu känner jag att varje gång jag ska göra ett inlägg...kommer det över mig att "är det någon som läser"..."vem vill veta,eller är intresserad av mig?"
Lite smått presentations ångest har jag nog allt,lustigt!! trots att jag skriver i bloggen som en dagbok...men jag har nog kommit till en punkten då jag känner så här....
Finns så otroligt många fina bloggar här i bloggvärlden och jag läser de varje dag...
vissa läser man mer än andra....
Nä det har torkat ut lite här.....tankarna har lagt sig och beslutet är än inte taget....
Hur ska jag ha det egentligen...?
Jag fortsätter vela....ett tag till.


Kram på er alla godingar!!

Kommentarer

  1. Hej!
    Att blogga ska vara roligt och kännas rätt och inte ge prestationsångest.
    Visst är vi många som läser din blogg det ser man ju på din besöksräknare.
    Ha en fortsatt trevlig helg och fundera vidare jag skulle då sakan din blogg om du slutade.
    Kramar Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg