Mandel...

Nu måste jag bara dela med mig av en stooor favorit butik....
som jag bara älskar.
bästa webb-butik någonsin.

Blixtsnabb leverans, trevliga ägare.
Du kan alltid ställa frågor om plagget du vill köpa,
och kan nästan alltid räkna med svar.
Mandel butiken ligger i Göteborg,
och en skåning som jag ...som inte kan ta mig dit ....
hoppar gärna in i deras webb i stället
och blir bemött precis så som man vill bli mött.
Kanon!!
Imorgon ska de ha garageutförsäljning(som de har 2ggr om året)....
med 60:- plagget, el 3plagg för 150:-....
vilka kap man kan göra....suck :(
Så ni som bor nära ....se till och gå dit och fynda :)
Jag får sitta här hemma och bara sucka...hihi!!
Eva som är en av ägarna har oxå en blogg som ni kan läsa HÄR.


På söndag fyller lilleman..3år!!

Herregud vad tiden rinner i väg...jösses :)

Det blir kalas hela helgen, vi är ju stor familj och måste dela upp oss

....men det ska bli kul.

Vi handlade lite presenter idag....ojoj...vad han kommer bli glad.
Blixten mcqeen...han e poppis här hemma...
trots mina principer, blev det en del sådana saker i paketen ändå.
Men vem är det som ska bli glad....JAG eller Han....HAN så klart!!
Jag vet att han kommer tappa hakan :)

Nu är det dax för mig att ta mig till soffan,
och sen kallar nok sängen på mig!!

Kram Alla Goa


Kommentarer

  1. Hej!

    Ja, det är att tur att det går att handla på nätet!
    När man verkligen hittar sååå mycket fint men sååå långt borta....då är det tur att det går att beställa :)

    Hoppas att han får en bra dag, du får hälsa Grattis!!!

    Ha en bra dag du också!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Va kul med en ny nätbutik. Eller ny för mig ska jag väl säga kanske. Får ta mig en koll någon dag. Va roligt med födelsedag. Man kan riktigt se på barnen hur de älskar att fylla år och ögonen lyser på dem =)Blixten borde va populär i den åldern =) ha det gottit vännen...Johanna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg