Min bästa och mest använda skål från Lisbeth Dahl, har gått i kras.
Mitt av...så bittert.
Denna skålen är visserligen väl använd....
men absolut inte tillräckligt...*suck*
Jag har varit på internat med jobb Söndag-Måndag...
det var kanon bra.
Så mysigt hotell, och trevliga arbetskamrater.
Otroligt skönt att få gjort massor av saker som man aldrig hinner med annars.
Nu känns det som man kan köra på inför hösten,
och hoppas bara att allt blir bra :)
Måste erkänna att jag nog allt är nervös inför arbetet med vår nya kamrat...
men det blir bra... det kan bara bli bra om vi själv tillåter det!!!
Nu är det dax att få mina änglar i säng....
så jag kan ladda inför en ny dag imorgon ;)
Kram Malin

Kommentarer

  1. Hejsan, den rosa skålen är underbar. Skulle också vilja ha en sådan! /Fredrika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg