Bästa köpet....


Det är redan Torsdag, hopplöst fort går veckorna.
Tror mina veckor går fort för att jag mår bra,
och har så kul....
Jag tänkte börja med ett "Tema" här på bloggen,
ni får gärna hänga med(det hade varit skoj):

" Bästa Köpet"
att varje vecka dela med mig av ett bra köp...
det kan vara gammalt el nytt, kläder el prylar,
något som varit toppen för mig.
Kan vara bra med tips,eller idéer för andra.
Denna veckan så blir mitt bästa köp:

Mitt tidningställ!!
Så Snyggt , stilrent, tar ingen plats.


Det är nämligen så att min man älskar läsa tidningen,
och har förmågan att lägga tidningen på golvet precis där han sitter.
Han säger alltid: -tar bort den snart...
som ni redan vet så glömmer män fort, iaf min ;)
Så sen vi köpte detta har han satt in tidningarna
i tidningstället. Puuu...så skönt för mig :)


Tidningsstället kommer från Maze Int,kallas "MagBag"...super fint!!

Nu är det dax för mig att bädda ner mina änglar!!


KramAr Malin


Kommentarer

Populära inlägg