Bästa Köpet!!!


Denna veckans "Bästa Köp" är Raggsockar i det kalla höst vädret.
Nu börjar våra golv bli kalla här hemma,och vad är inte bättre än raggsockar.....
köpte mina ur snygga sockar på Mandel, de heter Nana knit shoes.
Det är förstärkta med en mjuk sula under,så sköna.!!!!
Ett måste nu till hösten och vinter.


Idag är jag hemma men sjuk son,
....puu vilken natt det varit.
Hostat hela låååånga natten,och varit febrig. Nu har han ingen feber, men trött och hostig...så låt denna natten bli bättre...
känner mig som om jag är bakfull själv :(

Nu ska jag ta mina sockar och pussa på min sovande son.


Kramar

Kommentarer

  1. Hej Malin!

    Vilka jätte fina sockar!! Jag fryser alltid om fötterna så jag skulle verkligen behöva ett par =). Det låter som om din son har samma åkomma som jag själv. Tror att jag fått en blandning av svin/fågel/get influensa med inslag av galna kossan =). Ska krypa ner i soffan och sova en stund. Hoppas lillkillen blir bra snart!
    Kram//Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg