Hej alla goa...
Har hänt lite sen sist jag skrev
Jag har färgat håret...eller rättare sagt slingat det,
i höstens alla färger :)

Känns så skönt att bli ompysslad i håret, känner sig ny och fräch.

Blev super nöjd!!

Tur min vän är frisör så jag bara kan gå in och förklara, och så vet hon exakt hur jag vill ha det.

Det är Höstlov här hemma, så barnen har varit/är hos sin mormor.

Har slutat tidigare dessa dagarna också,

så skönt man hinner med mycket mer då.

Igår var vi i stan bara jag och barnen, tog det lungt och still. Tjejerna fick välja något,-nagellack blev det och jag shoppade Yankee Candels

Idag när jag tog rast tog jag en sväng till Plantagen där shoppade jag en vit Hjärtkrans som pryder min ytterdörr,himla fin var den.

Också blev det lite annat!

(min data vill inte ta imot mina foto från kameran..så bilder kommer senare på sakerna)

Imorgon är jag ledig och då beger vi oss till Ullared, där ska vi handla julens alla klappar till barnen och syskonbarnen(dvs14st). Ja det blir lite annat till våra egna barn från andra ställen också. Har sett fram imot denna resa, men just nu idag känns det som jag bara vill vara ledig och mysa med mina barn. Men så skönt sen när alla klappar är färdiga :)

Kan bli en mysig resa när det bara är min man och jag

Nu ska jag sätta in bullarna i ugnen sen så blir det kvällsmat

Kramar från mig

Kommentarer

  1. Åh va spännande att åka till Ullared!!! Vi va där i måndags och det var massor med folk men det anade vi...inga köer varken in eller ut men många människor i butiken...hm. Hoppas ni hittar mycket, det gjorde vi faktiskt. Håret var jättefint!!! Kram från Johanna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg