Inredningsparty

Idag har jag varit på Inredningsparty hos min käraste vän,
trots att vi träffas för sällan är hon en av min bästa och älskade vän.

Det var ett lite speciellt party faktiskt, och jag tänkte prova ha ett själv.
Gillade mycket av deras saker....mycket New England stil.
LivingAndRoom, gå in och kolla HÄR!!


Beställde (trots hårda direktiv av mannen),

kuddfodral och två ljusstakar...
som passar mitt hem utmärkt!!


Idag är det Söndag, det innebär att bara ta det lugnt och slappa.
Bara Hämta energi till nästa vecka..


Goa Kramar Från Mig

Kommentarer

  1. Hej såg att du gillade moln hoodien i min blogg :) Visst kan man beställa den maila mig bara så löser vi det! Mvh Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Malin. Det lät roligt med inredningsparty. Så skall du ha så hoppas jag att man får komma. Ja nu laddar vi för en ny vecka. Ha det bra. Kram Annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg