Kärlek....


Igår när min man kom och hämta mig med bilen,
låg där tre långa rosor på mitt säte....
Det var en fin start på min helg....:)
Vi har det ganska tufft just nu med våra Änglar...
mest att de tar upp all vår uppmärksamhet och tid
vilket det ska göra...
men vi glömmer varandra inte som mamma och pappa,
som ett par...Kärleken.
Min Man visade den igår, och det behövs i mellanåt.
All kärlek till dig älskling, jag vet jag kan vara
svår att leva med ibland..*ler*...
Ha en underbar Lördagskväll

Kommentarer

  1. Åhh, vad rörd jag blir =). Är precis i samma situation och det ÄR viktigt att inte glömma varandra!! Visst älskar man de små men det måste finnas små stunder för föräldrar också eller hur? Ha en riktigt bra helg och pussa på Maken =).

    Hälsar//Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg