Älskade Frey boots...

Kära goda Måndag välkommen
...nu börjar en ny vecka med massor att göra och
en massa roligt framför oss !!!
Tänkte dela med mig av mina önskningar idag.

Detta önskar jag att jag hade just nu....:)
Underbara Frey boots sååå snygga, finns att köpa på mums i Gbg kolla in webben här!!
Har spanat in dessa länge, har ett par andra i lookelike modell,
men det är dessa som är och blivit min kärlek.



Vilan tunika,
och ett par riktigt snygga Pieces nit leggings !!!
Allt finns på Mandeldesign.

Gillar verkligen när man blandar två stilar;

det fina romantiska med det råa och lite tuffare stilen....

utmärkt för mig.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig vecka,

KrAmAr FrÅn MiG

Kommentarer

  1. ¨Det låter som omm vi har lika klädstil..

    Ja dom där freys är ju bara för snygga. Önskar jag hade haft råd, hihi.

    Kram kram
    Marit

    SvaraRadera
  2. Ja, snygga! Klassiker som håller år efter år. Det är ju sådana skor man skall satsa på. Kostar lite mer men som man vet att man kommer använda om och om igen. Och känner sig lika nöjd varenda gång.
    Börja spara, Malin! ;)

    Kramar/ Elin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg