En Adventskväll på TyraStina...

...blev en lite dyr historia.
Det var ju inte tanken..haha(så där halvt nervöst skratt)
...men så är fallet.
Hoppas min man inte läser detta inlägget...
En Australiensk gran...en lite sedel ätande sötnos det ja ;)
Lite fint vitt band, och ännu mera mossa.
Bandet knöt jag på granens grenar.
Å herre gud , första granen inhandlad här hemma.
Jo men det är ju 1:a advent på Söndag,
är det klokt vad tiden bara rinner iväg!!
Jag bara rycks in i alla julkänslorna nu,
och det är UNDERBART!!


Är det bara jag som fått tokdille på Grönmossa,
eller är ni fler där ute.

Tänkte även pryda mina blomsterlådorna med mossa och granris.
Det blir super det!!

Köpte ljusslinga på Netto för några dagar sedan,

49:- batteridrivna....

toppen att sätta var som helst - det bästa är att inga fula sladdar syns.

Här ovan har jag dekorerat tavel listen, runt om ett foto på barnen.

Pyntade även med en slinga i fönsterkarmen i matrummet...

riktig mys belysning.

Nu är det NattiNatti för mig...

Kramar

Kommentarer

  1. Verka varit en trevlig kväll. Skall besöka affären i helgen. Hoppas där är mer kvar haha. kram Annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg