Efterlyser fina och roliga barnrum???

Sitter här och kikar igenom barn rum,eller jag försöker få ideér till storasyster M´rum. Hennes rum är förtillfället upp och ner och bara en massa ihop plock.
Vi är inte alls nöjda och det behöver fixas till.
Bilden här sidan om, har en plats byggs säng och det är ganska lockande att göra. Bra med förvaring.
Hon har ett mycket litet rum och det som behövs mest är smarta förvaringar!!!
Det är svårt att hitta bilder på barnrum.
Hon vill ju helst ha ett "ungdomsrum" som hon säger.
Men jag tror vi får komprimissa lite hon och jag.
Så mycket som vita väggar har vi båda
kommit överens om i allafall :)
All hjälp är uppskattad.....Hjälp ;)


Igår beställde jag min fina Molly-ring.
Längtar tills jag får den.
Kolla in HÄR.
Linda är fantastisk på sina smycken.

Kramar M

bilderna är lånade

Kommentarer

Populära inlägg