Frustrerad och julkänslor...

Hej mina vänner och bloggisar....

Sitter och är frustrerad över att
bilderna så här års blir så mörka,
tror vi alla känner lika...suck.
Hade idag tänkt visa er min fina nyinköpta tunika från Cubus,
men när jag suttit här nu och redigerat bilderna
- just för att de blev så mörka...
stängs min Photoshop ner
...grr så arg jag är.
Men jag ska visa den imorgon.
Istället visar jag er foto på min egen gjorda doft påse,
eller självaste påsen har min kära vän Vive sytt.
Som ni redan förstått älskar jag ju Yankee Candels :)
och när mina ljus brunnit ner finns ju massor kvar av stearinet
...synd att slänga ;)
Det har jag sparat på och lagt ner i påsen..
Mycket doft faktiskt!!
Frosted Pumpkin blandat med Christmas doft.
Blir en ljuvlig blandning av nybakat och Julen.
Knöts ihop med ett prickigt band .

Passa på att lägga ner Mina goda Anna pepparkakor i en

glasburk med samma band runt..julkänslor eller :)

En super bra dag har jag haft,

men en hjärte krossad stora tjejen M.

Det är inte lätt att vara 9 år och gå i en tjej dominerad klass :(

Mer om det en annan dag.


Sköt om er Kramar

Kommentarer

  1. Du är bara så goo och ger mig mycket inspiration.HÄRLIGT... Din blus är jättefin fast bilderna inte blev bra;)
    Puss på dig!
    Vive

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har oxå en tjej på 9 år och mycket händer på kärleksfronten nu...

    SvaraRadera
  3. Halloj!

    Tack för julinspiration. Jag ska till Stockholm i helgen och hoppas på en massa mer av detta! Åhh jag lider med din lilla tjej. De kan vara så elaka i den åldern. Jag har en Gustav som är nio år men killar är inte riktigt på samma sätt som tjejer. Hoppas hon mår bättre snart! Kram kram//Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg