Idag har det varit..

..... En mysig lördag med vänner och familj.
Först veckohandling...
Sen Fika med goa vänner (M & Å) i stan,
super mysigt tjejer...tack!!!
Det blev lite shopping på Påulandersdesign.
Där köpte jag det vanliga Yankee Candels
-den beroende framkallande doften Frosted Pumpkin.
Den finns bara nu och jag köper på mig i massor när jag är där...
älskar doften !!!
Och en Christmas Eve, som påminner lite om den andra.
Ett armband och örhänge från ZiZ..
Så snygga, och underbara smycken.


Det blev Farsdags present till mannen från barnen...
Beckham parfym med duchtvål till på Kicks
tusen tack för tipset Å, blir kanon bra.
När jag kom hem gick jag och lillkillen ut på lekplats,
(tjejerna ar hos kompisar)
där träffade han kompisen M...
Snacka om att K behövde leka av sig...helt galen!!
Hans ena öga är fortfarand ganska rött och svullet.
Hoppas det snart går bort..
Sen var det bara raka vägen hem till matlagning :)
Tacos - stående favoriträtt här hemma...!!
Nu har jag bäddat ner barnen i vår säng,
tittar på Bolibompa och äter godis...
hmmm...
Mysig Lördagskväll På Er

Kommentarer

  1. Hej! Kikade in här en runda. Fin hemsida! Malin

    SvaraRadera
  2. Hej! Visst är det smarrigt med Tacos...det älskar alla hos oss också och vi äter det ofta också. Mums! Ni verkar haft en härlig och mysig helg och det har vi också. Vilken fin krans du har på dörren!!! Jag blir avis!!! =) Var har du köpt den? Ha det gott vännen kram från Johanna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg