Kamera..

Vad är det med min kamera??
..när jag köpte den tog den otroligt fina bilder.
Riktigt kul att fotografera..
Men vad har nu hänt, bilderna håller inte samma kvalitet
och jag kan inte mixa och trixa längre.
Frågan är om jag har vant mig med kameran och blivit lite blind.
Eller så har den gått i sönder..Suck!!
Jag vet det blivit mörkare tider men ändå!!
Ikväll är det Adventskväll på TyraStina till alla inbjudna.
Jag och grannen ska dit,
tack söta granne för att jag fick följa med.
Ska bli spännande att se vad och hur hon lagt upp kvällen :)

Jag uppdaterar lite senare...
tills dess...

KrAm KrAm

Kommentarer

  1. Hej! Min kamera är likadan! Tog fina bilder i början men nu är de suddiga och fulla med bubblor! Kvittar hur jag ställer in den!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg