Lilla Toaletten...

Hade jag fått välja själv så hade vår lilla toalett inte sett ut som den gör.
Men när den är i ett så bra skick,
finns ingen mening att renovera den eller göra om den.
Det tar liksom i mot!! Hur mycket än jag vill.
Men istället tänkte jag ta upp lite av det temat som den redan befinner sig i.
Och pyntat den med lite accessoarer.

Och de köpte jag på TyraStina.

En Matta och en Tvålpump.

Handukarna från Hemtex och
"Skinnkorgen" från Ullared :)


Denna toalett är ju inte direkt från detta århundrade ;)
Nä men när vi köpte huset,hade dom precis gjort om toaletten.
Och det är 5år sen nu...
Men jag blev faktiskt nöjd och det känns lite mer hemtrevligt och
nytt för mig...en stund .
Liten Romantisk toalett


I dag fyller min Mamma år, så vi kikade in till henne efter jobb.
Gav henne ett pärlarmband, från Pearls For Girls.
Hon blev förvånansvärt glad. Kul!!



Nu ska jag dricka mitt Chai the & mysa med mannen


Kram Kram

Kommentarer

  1. Fint det blev Malin. Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag förstår precis vad du menar med att det inte är någon mening att renovera. Har faktiskt två badrum (ett i 70-tal stil och ett 80-tal) som jag inte valt själv. Till saken hör ju att det är förbaskat dyrt att göra om badrum och behövs det inte så är det bättre att piffa som det är. Fint det blev på er lilla toalett! Kram//Anna

    SvaraRadera
  3. Hej! Det blev ju jättefint!!! När det är så nyligen renoverat så kan man ju inte bara göra om hur gärna man själv vill. Jag tycker det va klart bäst att piffa till badrummet! Det förnyar ju alltid lite med små detaljer...det är ju dem som gör det =) Kraam

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg