Lillsyster E´s födelsedag!!

Det närmar sig lillsysters födelsedag,
men visserligen inte från 22 december.
Men dok dax att fixa presenterna i tid.
Så slipper man det i Julstressen.
.
Hon önskar sig enbart saker till hennes "Julia" kanin från Maileg !!
"Julia" är en mellanstor kanin och hon behöver saker till sitt hem ;) .
.
Så jag blev överlycklig när min goa kollega E
tala om att Butik Mini hade fått in Maileg sakerna där...:)
.
Så idag sprang jag snabbt ner i stan och köpte en Sulky till kaninen.


I morgon på skylt Söndag ska vi köpa spisen & strykbädan.
Också ska"Julia" givetvis få en mamma :)
.
Förhoppningsvis ska Butik Mini beställa in fler sängar,
för det är ju ett måste för "Julia".
Tycker att det så himla kul att hon fortfarande leker.
Det bästa är att när man är 7 år,
är man oftast rädd om sina saker.
.
Och jag är helt såld på dessa sockersöta sakerna också.
.
I morgon är det 1:a advent och vi är bjudna på
Adventsfrukost hos grannen....myspys..!!
.
Efter det blir det bakning- pepparkakor & lussekatter.
Eftermiddagen går vi på Skyltsöndag och lyssnar på,
Storasyster som ska sjunga med sin kör på gågatorna i stan..
Det ska bli sååå mysigt....de är super duktiga.

Kram på Er
....
Ps. Här julpyntas för fullt ...

Kommentarer

  1. Javisst e det kul att Butik Mini har fått maileg.
    Det e bra vi alla handlar en massa så att hon tar in mer. Farligt nära mitt jobb bara :)

    Håller tummarna för att hon tar in sängen. Min Ellie vill också ha den..
    Men jag köpte den sista till Filli!

    Hoppas ni hade en toppen advent! KRAMIS

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg