Sälj & köp...

Är ni fler där ute som Traderar?
(som jag säger)
Jag både säljer och köper.
Smart sätt att tjäna pengar och
även ett fynda på.

Jag har precis vunnit två auktioner som jag
är riktigt glad över.





Har ju mina Favoriter som jag kikar in till då och då.
Hon här är en av dom,
pajaktefterdetunika ....
vågar knappast skriva det,
för då kommer jag kanske inte kunna fynda mer ;)




Imorgon ska jag på 30årsfest. Ska bli trevlig!!

Storasyster M ska på sitt första Disco som
6:orna ordat för mellanstadie eleverna.
Hon längtar, och tycker det ska bli så spännande!!
Hon behöver verkligen göra något roligt nu.
Det är en känslig flicka det här som grubblar och tänker mycket.
Så ett Disco ska hon absolut få gå på.


Nu är det dax för mig att ta med Living upp till sängen och frossa lite Julinspiration.




Sov Gott

Kommentarer

  1. Va kul med disco!!! Det kommer man ihåg när man själv skulle gå på första gången...åh va mysigt!
    Jag har handlat lite på Tradera så min erfarenhet är inte så stor.
    Kul med fest också det piggar upp i höstmörkret!!! För vår del blir det bio ikväll...Luftslottet som sprängdes...så kvällen är räddad!
    Ha det gott Kram från Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag är en Traderare. Har 640 omdömen och varit med sedan 2004. Säljer mest.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg