Sköna Söndag.....


Godmorgon,
ut vilad och pigg!!
Idag blir det en dag med städning,
och bakning på schemat...
Det blir Leilas chockladchip cokies lite senare.
Men först måste vi smaka på frukost bullarna som snart är klara :)

Mitt underbara kokbok ställ,
som min goda vän handla till min
En super mysig Gårdsbutik med massor av inspiration.
Där finns allt, hon har även kurser i bla. betong
och massa annat.
Värt ett besök :)


Nu tror ni jag blivit tokig.
Men i somras när jag promenerade på kvällarna,
fick jag se de finaste himlarna nånsin.
Här är två fina som jag fångat med mobilkameran,
där av lite suddiga.

Jag älskar att vi har våra årstider vi är ganska bortskämda med det.Varje årstid har något gott att ge,känslan av att längta till nästa.Just nu när jag tittar på dessa bilderna så känner jag längtan av sommarens goda och varma kvällar.Men sen så njuter jag av våra mörka kvällar nu på vintern,då jag kan få tända alla mina ljus i huset...och får en varm och mysig känsla.

Visst har vi det bra?

Nu ska bullarna ätas,

sköna söndag...vi ses snart igen

KrAm

Kommentarer

  1. Ja, oj så vi laddar.
    Håller på med en förenklad webshop för att känna av efterfrågan. Blir verkligen spännande. Armbandet är verkligen fint, och mer fint kommer. Kom ihåg att det går att beställa via bloggen tills webshopen är klar.

    Kram Matilda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg