Granen inne...

Så då var granen inne,pyntad & klar...
I år gick min man med på att köpa en liten gran.
Han har en förmåga att välja & strida efter en riktigt Walt Disney gran.
Men denna gången lyckades jag..:)
Det blev silvrigt,vit & rött i den...alldeles lagom!!

...Vi brukar inte pynta granen fråns kvällen den 22 dec,
just för att Lillsyster E fyller år också blir det något speciellt.
Men i år valde hon att klä den dagen innan.
.....det är en riktigt god känsla....


Mina TineK lykter fick flytta till köks fönstren för granen tog deras plats.....
Älskar lyktorna....



Vet ni...jag har en riktig BusNisse här hemma....
Nu ska ni få höra: En busig Lilleman lyder inte.
Och jag säger:- lyssnar du inte på mamma så får jag ringa Tomten och säga att han inte behöver komma på julafton..
Lilleman säger med lättnad i blicken: - Ja mamma ring Tomten!!
Attans...det var ju inte riktigt det jag ville höra då...
Saken är den att Lilleman gillar inte det okända...det han inte riktigt kan identifiera!!
JAja...Sorry lillen Tomten lär ju komma ändå.
Nu är jag ledig 6 dagar och det ska bli så skönt,
vila vila ska jag göra :)

Nu är det CSI och jag måste bara kolla på TV idag...eller ligga i soffan för en gångs skull!!

KraMar

Kommentarer

  1. Så fin granen blev. Malin du vet att man inte får hota barn med tomten. HaHa. Synd att det inte bet på honom. Hoppas ni får en fon dag. Kram Annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg