Hipp Hipp Hurra....

...för E idag....
Jag vaknar tidigt 05.53 står det på klockan, smyger ner för att fixa födelsedagsbrickan.
Ha tänker jag, i dag ska jag väcka henne med min ljuva stämma...hon sover som en stock!!
Men nej...hon är otrolig...där ligger hon "sovandes"...inte alls...
Hon vaknar alltid sååå tidigt ...
Lycklig blev hon i allafall.
En massa till sin "Julia" (maileg kanin)....och ännu mer kommer till jul...
Hon blev överlycklig...toppen köp!!


Vet ni, att hon kommer få den finaste garderoben till av gammelmorfar,
hon kommer bli så glad!!!
En lugn och skön dag,
med bak & julgodis..
Många Goa Kramar Från Mig

Kommentarer

  1. Grattis E!!! Ni verkar ah det lugnt och mysigt!! Vi också! Vi hörs så vi kan ses i dagarna!!! STORA KRAMAR till hela fina familjen

    SvaraRadera
  2. Vilken lycklig liten födelsedagstjej!! Och fler paket kommer i morgon!! Hoppas ni får en underbar jul! Kram C&M

    SvaraRadera
  3. En riktigt God Jul och ett försent Grattis.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Vilken sötnos. Och vilka fina presenter hon fick... som både mor och dotter gillar, hihi.

    Jag vill önska dig en riktigt God jul.

    Många kramar från mig
    Marit

    SvaraRadera
  5. Ville bara önska dig och din familj en Riktigt God Jul!!!! Många varma kramar från Johanna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg