Två darlingar har flyttat in

Två små & alldeles underbar darlingar har flyttat in till mig...
....
Fina handgjorda koppar, "Mums" & "Smak" heter dom.
Från Julias vita Drömmar nätbutik.
Jag lider nog av någon slags koppsjuka, jag är galen i fina koppar..hm.
....
Dessa förgyller många av mina stunder just nu,
en kopp Chai Te & ett nummer av Lantliv...det är livet det.

Mina två favoriter:
Friggs Chai/ekologiskt grönt Te &
Espresso House Chai Tea
.......
Snart är alla Julklappar färdiga.
Vi har lite till barnen kvar.
Hur går det för er???

........
Idag körde vi och tittade på utomhusbur till kanin.
Vi är lite sugna på att ge barnen en kanin i julklapp,
som de ska få hjälpas åt att ta hand om.
Vi får se hur det blir!!

Men först ska Lillsyster E fylla år,
& just nu planeras kalas för fullt :)


Trevlig Lördag På Er...

Kommentarer

  1. Jodå, Caspian alla juklappar (Bionicles) är klara. Ska bara ha 1 st till Ofelia och sen ska 3 kusiner ha så det blir en runda till ToysRus.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fina kopparna är Malin! Hoppas det smakade med te i dem... Jag har i helgen lärt mig tycka om glögg, föresten :) Riktigt gott tycker jag det är nu. Så nu behöver jag verkligen en fin te/glögg mugg jag med :) Spanar på en "smak" mugg... ;)
    Och så vill jag tacka för de fina klänningarna. Filli har provat dem nu och några är lite för stora men väldigt fina, så TACK!
    Ha en skön söndag, ses på måndag. /Elin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg