En liten inblick...

...på vad Butik MAIA har att erbjuda...
...till de små knottarna...
Underbart coola små gosefilurer och
en massa fina barnrums möbler!!!
Kika in och fynda lite.



En fåtölj i grå har flyttat in i lillemans rum!!
Fåtöljen har förvaring i sittsen..praktiskt till alla små bilar.
Denna lilla coola filuraren fick lilleman i julklapp...
och han älskar den "klant" fick han heta!!



Mycket av detta kommer från
Idag bytar vi rum och fixar till storasysters rum.
Målas måste göras, men det får vänta.
Sen blir det pulka åkning,
snön har ramlat ner igen här i Skåneland
Må så Gott..

Kommentarer

  1. Vad söta grejor! Om någon månad är barnens rum klara i bygget och då ska det inredas. Ska bli så skoj! Fick mina rea-Mandel kläder idag och hälften får stanna...Varför köper en massa onödiga grejor bara för att det är rea?

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha jag kan få nojja och skicka tillbaka bara för att jag blir snål och sen kommer jag på att jag ville ha det ändå och så beställer jag det en gång till. Jag säljer allt onödigt på Tradera. Oftast får jag igen det jag betalt.

    SvaraRadera
  3. jag tycker klädhängaren var enormt fin! En sådan skulle passa i barnens rum som just nu stylas för fullt!
    Kram C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg